Allerlaatste

Ne hoor... mijn gezondheid laat me een beetje in de steek. Mijn suiker krijgen ze niet onder controle. Ze keizersnede wordt wel eerder gepland. De baby wordt direct na de geboorte bij me weg gehaald. Ze krijgt een glucose infuus en ze proberen een hypo te voorkomen zodat ze geen hersenbeschadiging krijgt.
Daarbij ligt de placenta ook tegen de oude wond aan en ze denken dat de placenta is ingegroeid in het oude littekenweefsel. Het kan een bloedbad worden zei de gynaecoloog letterlijk. In het ergste geval gaat de baarmoeder er helemaal uit. Dus.... Vandaar, ik ben intens verdrietig en minder hier te vinden.....

Zo, wat heftig..! Ik hoop voor je dat het allemaal goed mag gaan en dat je een gezonde dochter mag krijgen!
En natuurlijk dat het met jou ook goed mag gaan.

Ach jeetje wat heftig allemaal zeg!!
Kan me voorstellen dat je verdrietig bent.
Neem ineens wel een hele andere wending zo op t laatst.
Getver!!!

Probeer positief te blijven. Ze zijn er nu vroeg bij en staan helemaal stand-by om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Dat is beter dan dat er onverwachts iets is.

En dit word jou hoeveelste keizersnede? De derde?
Tsja volgens mij is dat ook wel t maximale wat je lijf kan hebben toch?

Meid wat onwijs balen voor je.
Weet je al wanneer je keizersnede nu gepland wordt?

Hoop dat je nog ff de puf kan opbrengen om die laatste dagen door te komen.

Liefs mama3007

Zo jeemig. Wat sneu kan me voorstellen dat dit wel erg heftig is. Kan wel wat positiefs zeggen maar je gaat zelf toch van het ergste uit.

Wat de kleine betreft, misschien doet deze het wel heel goed en zijn er maar minimaal complicaties van de suiker. Alles wat preventief kan is positief. En.het kleintje wordt goed in de gaten gehouden.

Keizersnedes hebben altijd een risico, ook gewone bevallingen. Misschien put je er een beetje kracht uit als je weet wat er gaat / kan gebeuren en je ook weet dat ze hierop voorbereid zijn. Al begrijp ik je angst.

Kortom je.hebt niet veel aan me weet ook niet wat ik kan zeggen om je te helpen... Maar ik hoop dat je een stukje rust krijgt ipv spanning en stress. En hoop dat je snel kan genieten.

Doe rustig aan.

Heftig allemaal! Wat een rare wending, hopelijk hebben ze 't straks bij je meisje en bij jou snel onder controle.
Veel sterkte.
Liefs

Terug
Bovenaan