allerlei klachten!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik zit nu een beetje alle onderwerpen op dit forum te lezen. Zit nu op mijn werk en het is hier een beetje rustig, oeps in de baas zijn tijd!!!!

Maar goed, ik lees dus in best wel veel onderwerpen dat heel veel meiden allerlei klachten hebben, je kunt het zo gek niet opnoemen of ze voelen het wel.

Ik kan me daar namelijk helemaal niks bij voorstellen, ik voel helemaal niks. Mijn NOD is over ongeveer 7 dagen en zit in ronde 8.

Ik heb nog nooit wat gevoeld, ook geen ongi klachten. Wat ik wel heb is dat ik een paar dagen voordat mijn ongi begint bruin bloedverlies heb. Dat wordt iedere dag een beetje meer totdat ik ongesteld wordt.

Ik denk namelijk dat je jezelf ook heel wat kunt aanpraten, wat ik natuurlijk niemand kwalijk neem want iedereen hier wil heeeeeeel graag zwanger worden. Ik vind het wel eens frusterend dat ik niks voel, positief is dat ik mij dus ook niet slecht voel, maar ja.

Zijn er meer meiden die dit ook hebben en helemaal niks voelen?

Veel liefs
Nataly

Hey

Ikdenk dat je daar best wel eens gelijk in kunt hebben.
Voor dat ik zwanger wou worden volede ik ook bijna nix had ik alleen last van mijn rug als ik ongi moest worden maar sins ik een kindje wil voel ik wel vanalles. IK denk ook dat veel vrouwen denken dat ze het voelen maar het toch niet zo is hoe graag je het ook wil.
Ik hoop voor iedereen die wat voelt dat ze ook echt zwanger zijn.

Gr Desire

Hoi Nat,

Weer een reactie van mij:
Ik voelde ook altijd vanalles. Maar...als ik echt zwanger ben (en dat heb ik nu 3 keer meegemaakt) dan weet ik dat meteen en echt zeker. Ben dan zelfs zo rustig dat ik eigenlijk niet eens de behoefte heb om te testen.
Toch is een vrouw een raar wezen; want ook als ik niet zwanger ben blijf ik bijna altijd twijfelen en wil ik persé testen om het zeker te weten. Dus zit ik elke maand toch weer in spanning.
Nu voel ik (nog) niks maar geheid dat ik vanaf volgende week woensdag zoiets weer elke ochtend onder de douche mijn borsten sta te schudden (voelen ze al gespannen) en mijn gezicht sta te bestuderen (hoeveel puistjes heb ik...).
Voel me dan behoorlijk stom, maar ja...

Groetjes,

M3

Terug
Bovenaan