Allerleukste cadeau

hoi allemaal,

ik probeer een  wensenlijstje te maken voor als de baby straks geboren is en mensen vragen wat we graag willen hebben. daarom vind ik het erg leuk om te horen wat het leukste cadeau is wat jullie tot nu toe voor de baby hebben gekregen of welk cadeau jullie nog gaan krijgen (wat je al wel weet dus ).....

groeten Petra

Wat ik altijd leuk vond om te geven en ook leuke reacties op kreeg:

- verzilverde spaarpot
- voorleesboek (365 verhaaltjes)
- een boek met de naam van je kind in de hoofdrol
- zwempakje/broekje

Liefs Rixt

Het klinkt misschien heel raar; maar  wij kregen  een wasdroger van mijn ouders; iets waar ik dus nóóit aan wilde! Maar nu gebruik ik hem nog elke dag met zoveel plezier, en zou hem nooooooit meer willen missen. Ja, dat was echt het mooiste cadeau!! Ik moet er niet aan denken al die babywashandjes,rompertjes en handdoeken  te moeten ophangen!

Ik was heel erg blij met het boek "Oei ik groei" (dank u sinterklaasje)

Verder is het handig voor je lijstje om te kijken wat je nog niet (genoeg) hebt. Kleding is vaak leuk om te geven/krijgen. Maak een overzicht per kledingsoort welke maatjes je al hebt en vraag die maatjes die je nog niet hebt.

Ik was heel blij met mensen die rond het avondeten kwamen mét maaltijd of een maaltijd voor in de vriezer. Heel flauw maar koken kwam ik vaak niet aan toe. (en andere huishoudelijke klussen zoals de hond uit laten. Meestal zeiden die mensen dan: dat doen we toch wel maar we willen ook iets geven (ok, is helemaal handig maar hoeft niet) ik vond producten van Weleda erg heerlijk, veel lekkerder op je huid dan zwitsal

Terug
Bovenaan