Alles al geregeld??Klaar voor het verlof?

Titel zegt denk genoeg??

Moeten jullie nog veel regelen voordat jullie met verlof gaan ?
Ik ga over 3 weken met verlof en ik zit nog vol in de verbouwing waardoor de kinderkamer nog niet af is, de gang nog geschilderd moet worden en mijn eigen slaapkamer nog onbewoonbaar is.
Verder moet ik de geboortekaartjes nog regelen, adres opzoeken en schrijven.

En volgens mij vergeet ik nog de helft...

Hoe zit het bij jullie???

Hai,

Ik moet nog tot 20 juli werken. (nou ja, 'moet' ... ik  wil het proberen...)
Dus ik ben nog niet echt met mijn verlof bezig.

Maar hier wordt ook nog volop geklust om op tijd een extra kamer af te krijgen.
Nog behangen, schuiven met meubels etc.
Baby kamer inrichten. Heerlijk, maar helaas nog even 'ver van mijn bed'.

Groetjes Manda, 28.4

Hoi,

wij krijgen de sleutel van ons nieuwe huis pas over 4 weken, dus ik ben hier begonnen met inpakken.
De babykamer was al klaar haha, maar ja die moet nu opnieuw.
Net als de kinderkamer en onze kamer.

Bij de eerste kon ik verschrikkelijk gestrest zijn na een paar maanden, nu denk ik; ach als het kind maar een bed heeft om in te slapen en schone kleertjes...

Het geboortekaartje hebben we al wel uitgezocht, nu kijk ik waar ik hem het voordeligst kan laten bedrukken.

Ook nog bezig met wat cursussen van Icare, over bv en bevallen.

Op mijn werk hebben we op de val reep iemand aangenomen die mijn cliénten gaa overnemen. Hopelijk begint ze op tijd zodat ik de cliénten ook goed kan overdragen. na deze week nog 2 weken werken (gelukkig).

Sterkte nog even met alles allemaal!!!!!!!

De babykamer is al weken geverfd en behangen. Ik wacht nu nog tot manlief zijn pc met bureau en al verwijderd uit de kamer. Bedje en commode staan er al in, alle accessoires liggen klaar maar moeten nog op hun plekje gezet worden. Netten voor speelgoed, schilderijtjes voor op de muren, schommelstoel, boekenplank etc...
Ik heb al 3 dozen uit de schuur gehaald met kleertjes en speeltjes van mijn 1e dochtertje. Wassen/strijken doe ik morgen als ze op het KDV zit!

Geboortekaartje (appeltjes groen met gele giraf) zijn besteld, betaald en de enveloppen zijn al geschreven. Alleen nog de geboorte!

Verder ga ik een hoog-laagbed huren bij een thuiszorgwinkel. Ik slaap zelf op 2 hoog; Zolder. Hier kan het behoorlijk warm worden in de zomer. Ik ben "bang" dat we straks een hittegolf hebben en dat ik vervolgens daar moet bevallen...Not Done!   Plus het feit dat ik voor toilet en douche steeds trappen op en af moet. Ook niet handig. Dus het hoog-laagbed komt in de toekomstige babykamer terecht. Ik denk zo`n 3 weekjes van tevoren.

Mijn kraampakket heb ik een maand geleden ontvangen alleen nog niets gehoord van de kraamzorg?! Dat zou een dezer dagen moeten gebeuren denk ik. Heb nog maar 8 weekies te gaan.

Ivm groeiachterstand van deze kleine meid, loop ik nu een week in de "ziektewet". Anders was 19-6 mijn laatste werkdag geweest. Ik weet niet of ik alsnog de laatste week terug kan, meer om afscheid te nemen en lopende zaken af te ronden...we wachten de 2e groeiecho af, 11-6.

Groetjes,
Hilal
31w4d

hallo,

ik heb nog 6 weken te gaan........wil proberen om tot 36 weken door te werken, maar moet voor mn gevoel nog wel een hoop doen, zoals kleertjes uitzoeken, wassen strijken etc. de geboortekaartjes zijn wel al uitgezocht, maar moet nog wel de enveloppen krijgen, dus ook nog schrijven en nog een hoop adressen uitzoeken..........het kraampakket heb ik wel al een poosje in huis en de kraamzorg is verder geregeld, dus dat is in iig wel geregeld,

ik denk als ik alles zo opschrijf dat ik morgen maar eens rustig ga beginnen........

groetjes susanne

Nog genoeg te doen hier. De laatste dingen in de babykamer (gordijnen ophangen en een beetje verven), kleertjes wassen, het kraampakket bij elkaar sprokkelen, het hele huis eens grondig soppen (nesteldrang!), het babykaartje zelf ontwerpen, printen en snijden. En dan straks nog het kraambed opzetten en de ziekenhuistas (die hopelijk niet gebruikt gaat worden) inpakken. Eigenlijk is alleen de kraamzorg definitief geregeld en heb ik de adressen voor de geboortekaartjes al geschreven. Ach als de baby maar een schoon bedje heeft om in te slapen en de dingen voor de bevalling klaar staan. Ieieieieh! Het komt nu toch wel dichtbij.  

Groetjes Sacha  

Wij zijn nog aardig druk.
Vandaag gaan we een nieuw bed kopen voor Vera, dan kan zij alvast een beetje wennen aan een nieuwe kamer. Daarna moet eerst haar kamer schoon gemaakt worden en ingericht. Dan kan de babykamer schoon gemaakt worden en als ik met verlof ben ga ik wel wassen. Ik moet nog 4 weken werken en heb dan zomervakantie met aansluitend het verlof.

De baby kamer blijft bijna zoals die is. Heb alleen wel nieuwe groene gordijnen (zijn nu oranje) moet mijn (schoon)moeder nog even naaien en ik heb gisteren bij de Xenos een nieuwe klamboe gehaald. Ik had een limoen groene en nu een blauwe.
Ik denk dat die kleine veranderingen al een groots effect hebben.

Nou ik ga een broodje eten en dan op naar de Ikea. Vera krijgt het bed van mijn schoonouders voor haar verjaardag, dus ga zo met mijn schoonmoeder op stap.

Groetjes Daniela en Vera (14-06-07)

Als alles meezit werk ik nog vijf weken, ik wil vier weken voor de uitgerekende datum met verlof. Al moet ik wel zeggen dat het steeds een beetje zwaarder wordt. Vier weken geleden was mn ijzer vrij laag, 6,1 en ik heb nu ijzerpillen maar ik heb niet het idee dat ze heel erg goed werken. maar goed. We moeten nog van alles doen. We hebben inmiddels het wiegje staan waar mijn vriend ook in heeft gelegen maar daar moeten we nog wel een matrasje voor laten maken, dat is eigenlijk mijn grootste zorg. Verder gaan we zo de maxi-cosi ophalen bij het postkantoor want die hadden we online besteld. Ook moeten we nog allemaal kleine dingetjes kopen, ik moet de lijst eens goed langslopen. Geboortekaartjes moeten ook nog. Ik heb kleertjes gekregen van vriendinnen die ' uit de luiers' zijn en die wil ik nog een keer wassen, maar ik weet dat als ik ze nu was, ik ze over zes weken weer wil wassen, haha. Nou als ik het zo allemaal opschrijf vergeet ik vast nog de helft, ik moet ik eens goed bedenken wat we allemaal nog moeten doen. Veel succes allemaal, geniet maar fijn van de laatste loodjes!
Groetjes Dolly (30 wk, 5 dg)

Terug
Bovenaan