Alles al in huis??

Ben benieuwd of jullie er al helemaal klaar voor zijn, ik moet zelf nog een paar kleine dingetjes kopen maar verder kan de kleine komen! Heerlijk gevoel he?! Alles is gewassen en gestreken dus wat mij betreft mag het over een paar weken gebeuren!:) Hebben jullie nog tips voor het kopen van pampers? Welke wel of welke absoluut niet? Heb nl. nog geen ervaring hiermee..

Liefs
 
Hier staat ook alles gereed. Alles gewassen. Ledikantje is opgemaakt, kinderwagen is opgemaakt. Heel rustgevend gevoel!

Ik heb voor de jongens altijd pampers gehad. Alleen als het wat aan de kleine kant is, vond ik Huggies newborn ook heel fijn. Voor meisjes schijnt het toch weer anders te zijn, ivm bredere heupjes.

Suc6
Tamara
Mama van 2
 
Mijn tip: sla niet te veel van dezelfde soort luiers in, in het begin. Mijn schoonzusje had dat wel gedaan, maar vond uiteindelijk de pampers bij haar dochtertje niet goed zitten (veel last van lekkages). Die is dus na een half pak overgestapt naar een ander merk, maar had toen nog wel 10 (!!!!) pakken pampers liggen. Die kon ze uiteindelijk wel weer aan vrienden kwijt, maar toch niet zo handig... Ik ga dus niet al te veel op voorraad kopen in het begin, dan kan je nog even uitproberen.
 
Ik ben in principe ook klaar, we wachten alleen nog op de gordijnen voor de babykamer en ik moet alles nog wassen. Maar vanaf zaterdag heb ik heerlijk verlof en kan ik me daar lekker mee bezig houden :)
Ik heb wat newbornluiers van de Kruidvat gekocht, luiers van Kruidvat eigen merk zijn als beste getest, dus ik ga ervan uit dat deze goed zijn!

Geniet allemaal lekker van de laatste voorpret! Ik was net in de Hema en kon me nauwelijks inhouden met al die leuke en schattige kleertjes!! Maar nog een paar weekjes en dan kan ik los!!
 
Ben er helemaal klaar voor, alleen het kraambed moet nog komen. Als het goed is komt die volgende week maandag en vanaf volgende week dinsdag mag ik thuis bevallen. dus het komt nu allemaal wel heel dichtbij.

Verder heb ik ook de luiers van de kruidvat, bij mijn 2 zonen heb ik die ook altijd gebruikt en dat beviel erg goed, en de prijs staat mij ook wel aan.
En ik vind pampers zo stinken, en huggies worden snel korrelig.
 
Ja hier ook zo ver alles klaar.Alleen de wieg nog opzetten, maar mocht zoonlief vroeger komen dan kannie ook wel voor n paar nachtjes bij ons in bed ;) Dus ik ga wat dat betreft geen stress meer maken.
De eerste paar maanden gebruiken wij altijd pampers, pas als er een goed regelmaat in komt en als de ontlasting wat steviger is gaan we over op goedkopere.Wij zijn er achter dat pampers bij onze kids gewoon beter zijn en zoveel duurder zijn ze niet eens (hier ter lande iig)

Langzaam krijg ik echt de kriebels, k ben moe, snel geraakt en vind t wel genoeg hahaha.Maar goed, we gaan rustig verder en wachten af ;)
 
Hier ook zo goed als klaar. Moet alleen de kinderwagen nog ombouwen en het wiegje naar beneden halen.

Voor mijn andere kinderen heb ik allerlei luiers geprobeerd. Voor 's nachts gebruik ik Pampers (Baby Dry) en voor overdag de luiers van de Aldi. Voor onze kinderen werkt het prima!
 
Wij zijn ook zo goed als klaar! Afgelopen weekend wat gewassen en gestreken, de rest komende week nog even. Ben lkkr aant genieten van m'n verlof, doe elke dag heel relaxed wat huishoudelijke dingen, wat ik normaal zo snel mogelijk probeer te doen. Over 2 weekjes verwacht ik t kraambed, lijkt me ook wel apart om in de kamer te hebben staan!
Ik heb luiers van pampers en kruidvat gekocht, had allemaal van die kortingsbonnen uit de blije doos enzo. Na de bevalling maar kijken welke t beste bevalt! Heb wel een ongelooflijke hoeveelheid billendoekjes gehaald. Hadden we ook allemaal bonnen voor. Gelukkig kun je daar nooit te veel van hebben!
 
Terug
Bovenaan