Alles al klaar?

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

Nou heb gisteren mijn tasje al ingepakt voor als ik evt naar ziekenhuis moet,alles in de babykamer klaar gezet ook voor het bevallen,nu alleen nog een extra matras erop en de kinderwagen en box over een paar weken,en dan kan ie komen hoor,ben er helemaal klaar voor.Kan bijna niet meer wachten al moet ik nog 6 weken.al denk ik nog steeds dat ie eerder komt,als het maar na de weken is.wie van jullie ook helemaal klaar? GR WENDY

Hoi Wendy

Ik heb ook alles klaar hoor, de box moet nog ff in elkaar gezet, ben wel wat vlot maar heb enorme last van mn bekken en ik ben bang dat ik straks helemaal vastgeroest zit, af en toe denk ik dat ik door mn heupen heen val, gister mn hele huis doorgewerkt, alles schoon, bed omhoog, mn vriendinnen zeiden doe maar is beter voor je bekken, ik moet wel in het ziekenhuis bevallen dus of het nodig is weet ik niet. Ik heb veel vruchtwater dus dat zeiltje ook maar op bed, hebben we plots een waterbed hahaha...Mn vriend zei ook steeds leg nou klaar wat je mee moet naar het ziekenhuis want als ik het bij elkaar moet zoeken dan heb je niks alleen de kleertjes voor onze kleine, dus dat staat ook klaar, ik moet nog 4 weekjes maar als ik een klein wensje mag dan vind ik het niet erg om hem een weekje of 2 eerder te wensen...

Groetjess

hoi hoi
ja ik heb ook alles klaar,de tas staat al een week klaar,en voor de rest is ook alles klaar.
heb al veel beschuit en muisjes in huis en ook de koffie en de koffiemelk in overvloed.
de kadootjes van de kids zijn al ingepakt dus ja ben er ook helemaal klaar voor.
liefs sil

Hee Wendy,
Dus alles staat al klaar! Lekker toch, kun je ontspannen en dan kan het komen.
Hier ook alles klaar, zelfs de box enz. Alleen koffer nog pakken, maar wat stop je er allemaal in? En wat voor tas neem je dan. Zo'n gote koffer is ook zowat haha.
Groetjes

Ik heb alles in een sporttas gedaan.
We moeten tenslotte een top (sport) prestatie leveren.

In mijn tas zitten,

2 paar lekker warme sokken
sloffen
1 bevalshirt
1 mooie pyama
badjas
een omhangbroek
2 (grote) onderbroeken
1 voedingsbh
2 kledingsetjes voor de baby
2 rompertjes voor de baby
2 paar sokken voor de baby
2 mutsjes
1 jasje
1 omslagdoek
speeldoos/muziekdoos

Kleding voor mama wanneer ze het ziekenhuis gaat verlaten

Toilettas met inhoud.
(douche gel, creme, shampoo, deo etc)

Puzzelboekje
Kraamboek (kado van mijn zusje)
wegwerpcamera (het zekere voor het onzekere....je zal toch net beleven dat de batterij van de digitale camera het begeeft/leeg is)

paspoort
ziekenhuiskaart

Dat was het wel zo ongeveer.

Ik heb de tas al een tijdje klaar staan omdat ik beslist in het ziekenhuis moet bevallen.

Groetjes van Gea,

33/2

oh ik zag dat de vraag voor iemand anders was bedoelt
Nou ja...ik hoop dat jullie ook wat met mijn antwoord kunnen.

hoi

Je moet je kunnen indentificeren,dus misschien dat ze geen id kaart heeft maar wel paspoort.ik beval thuis nu heb maar kleine tas met de nodige dingen evt en mijn handtas zit alles in.maar moet nog wel even wat beschuiten en muisjes en nog wat pamers in huis halen,maar das zo gedaan he.vandaag of morgen gaat mijn man een extra matras op ons bed leggen anders is ie niet hoog genoeg en dan dat zeil en zo erop. gr wendy33,5wk

Terug
Bovenaan