Alles al klaar?

Zijn jullie er al helemaal klaar voor?
Koffer gepakt, kleertjes gewassen, kamertje klaar, huis schoon?
Ik ben er in ieder geval helemaal klaar voor. Alleen de batterijen voor de camera nog even opladen :eek:).
Flesjes steraliseren heb ik nog niet gedaan. Ik hoop borstvoeding te geven en als hij of zij toch een fles moet kan het dan altijd nog.
Geboortekaartje en de tekst voor erop liggen ook klaar. Kortom ik ben er helemaal klaar voor!!

Liefs Trudi

Haahahah we zitten lekker achter me kaar aan, zat ook net aan dit topic te denken.
Maar ik ben er wel klaar voor huisje schoon alles ingepakt moet ook alleen nog even de camera klaar liggen en de flessen doet de kraamverzorgster maar,ik ga fles voeding geven heb ik altijd gedaan en nu ik de mexgriep prik heb gehaald doe ik het zowiezo weer.
Maar hier is het dus wachten op de echte weeeen lol kom maar op!!!!
Nog 20 dagen morgen nog 19 ben echt aan het aftellen hahahahaa.
Groetjesss mina

Heb de wasjes al gedraaid maar kan de energie nog niet opbrengen om te strijken... zucht...
Babykamer is klaar, box staat klaar, wieg staat klaar.. moet alleen nog opgedekt worden als mini er is!
Camera ligt klaar met veeeeeeeel batterijen en een nieuwe memorycard (!!!). Zit nog te twijfelen over een videocamera...
Tekst voor de kaartjes is klaar alleen wil ik op de voorkant een foto dus dat kan zo wie zo pas na de geboorte. Goed dat we het er trouwens over hebben want ik moet nog wel alvast de enveloppen ophalen om te schrijven!
Flesjes wel gekocht maar nog in verpakking om dat ik toch wel weer graag borstvoeding wil geven... dus ook bh's klaarleggen, voedingpads, kraamverband. Volgende week klossen onder mijn bed en toch maar voor de zekerheid een vluchttasje!

Wil wel nog een keer goed mijn huis poetsen voor dat mini komt... hoewel.... met een peuter kan je blijven poetsen! Maar dan komen we de laatste weken wel door!

Heb al slingers en ballonnen gekocht, beschuit en muisjes en ik zit te denken aan een kraamboek. Iemand ervaring mee?

Ben normaalgesproken al zo'n controlefreak maar nu word het wel heeeeeeel erg!!! Heb overal lijstjes voor en wil echt alles klaar en onder controle hebben! Dus als iemand nog iets weet wat ik moet of kan doen.... dan hoor ik het graag! :eek:)

Joyce

Het scheelt dat ik pas 29 dec. ben uitgerekend, dus heb nog even.
In principe is alles al klaar. De box komt dit weekend als het goed is.
Over 1 1/2 week begint mijn verlof en dan begin ik de babykamer schoon te maken, bedje opmaken, kleertjes wassen/strijken etc.

De rest van het huis heb ik al wel een opfrisbeurt gegeven, alleen de zolder moet nog.

Tas voor het ziekenhuis doe ik in de eerste week van mijn verlof, maxicosi in auto ook.

Moet alleen nog wat kleine dingetjes hebben, zoals een voedingsbh, flesje, maandverband (neem aan dat je geen ob kunt gebruiken hihihihi...lijkt me pijnlijk! Dan maar aan de "pampers") dat was het geloof ik.

Dat van die briefjes is wel een goed idee.
Ik denk dat ik dat dit weekend ook maar even maak, lijstjes, altijd handig!!

Ben ook bijna klaar, alleen het geboortekaartje is nog niet af.
Volgende week komen m'n schoonzusjes de vitrage wassen, m'n zusje komt de keuken een grote beurt geven. Dus dan is het huis er ook klaar voor. Op alle dingen na die ik nog ga verzinnen. Ik wil nog een lijstje maken voor de schooltijden, gymdagen, zwemdagen etc. van de ander twee. Want mijn lieve schat is niet zo goed in het onthouden daarvan.
Volgende week 37 wk dus van het weekend bed omhoog, vlucht tasje klaar (hoop zo dat ik hem niet nodig heb) en de box moet ook nog neergezet worden.
Zo hebben teminste nog wat te doen.

Hier staat het bed sind gister op flat hoogte en dat is wel weer ff wennen. Voor de rest staat alles klaar en moet ik alleen nog de spoed dingen in me koffertje doen als het echt begint. van d eweek hebben we het huis een grote schoonmaak gegeven incl alle gordijnen. Maar ja inderdaad met een dreumes rondlopen kan je het nooit spik en span houden. Maar goe dik heb rust in me kont en alles heetft zijn plek en is gewassen. laat de beeb maar komen.

liefs van Mariska

We moeten nog beslissen over de geboortekaartjes en ook definitief over de naam ( best belangrijk ). Ook staat mijn bed nog niet op de goede hoogte omdat deze geen standaard bedpoten heeft en er dus geen klossen onder kunnen, waarschijnlijk wel bierkratjes, maar dat is niet zeker. Maarja, dat moet mijn man regelen hoor. Verder is alles wel klaar.

groet Leonie 37wk 2dg

Dag allemaal,

Ik heb nog lang niet alles klaar. Geboorte kaartje is nog in ontwikkeling bij bevriend ontwerpburo. Namen moeten nog definitief gekozen (eerste naam weten we wel, tweede is nog onzeker). Adres etiketten moeten nog gemaakt worden en geprint. Verder gaan we nog 'even' trouwen volgende week.

Vanmorgen heb ik al mijn projecten echt overgedragen aan de jongens die mij gaan vervangen (ik werk zelfstandig) dus dat is nu klaar. Aankomende week nog één digitale nieuwsbrief versturen en verder werk ik niet meer.

Als het goed is heb ik nog eventjes. Al voelt het alsof ik elk moment kan ploffen. Onze zoon (3 jaar) gaat vanmiddag uit logeren bij oma tot zondag. Eventjes uitrusten. Ik voel me alsof ik elk moment kan beginnen met een winterslaap :)

Dat wassen van de gordijnen enzo, daar zoek ik nog een leuke schoonzus voor... anders laat ik ze zo hangen hoor.

Groet Eva 35wk

Terug
Bovenaan