Alles doet pijn

Vorige week ben ik ter observatie opgenomen in het ziekenhuis vanwege symtomen van zwangerschapsvergiftiging. Gelukkig bleek alles goed te zijn, en mocht ik weer naar huis) Maar vanwege de vele pijn (rug instabiliteit) die ik ook telkens heb mocht ik 4 x daags 2 paracetamol slikken.

Ging weer even beter (voornamelijk omdat ik eigenlijk alleen nog maar op de bank lag). Maar nu sinds een paar dagen (en een kort uitje naar de supermarkt) heb ik weer giga veel pijn. Pijn bij het draaien in bed, pijn bij het overeind komen, pijn bij elke beweging. Mijn buik is ook bij de geringste beweging knetterhard en mijn banden doen dan zo giga zeer.

Ik ben het nu zo en zo zat. Had zwanger zijn heel wat leuker voorgesteld. Heel mijn zwangerschap al pijn, en nu ik door de laatste loodjes heen moet, wordt het nog erger, nu ben ik er echt wel klaar mee. ( klinkt zo slecht van mij!)

Sorry voor mijn geklaag, moet het even kwijt (zit jankend op de bank)

Je klaagt niet hoor. Ik kan er gelukkig niet over meepraten, op wat harde buiken na, en ben het nu eigenlijk ook al wel zat. Kan me alleen maar voorstellen hoe je je nu moet voelen. Gewoon lekker laten rollen die tranen. Soms is het gewoon echt kut, dat zwanger zijn.

Heel veel sterkte met de laatste loodjes.

Dit is niet klagen, je zegt gewoon hoe je je voelt. Je kan ook zeggen dat je je goed voelt terwijl dat niet zo is, daar heb je ook niets aan. Ik kan er ook niet over meepraten want mijn zwangerschap verloopt tot nu toe perfect (op de stuitligging na, maar ik heb nog tijd). Ik weet overigens wel hoe het voelt om bekkinstabiliteit te hebben,dat heb ik jaren gehad voor mijn zwangerschap. Nu is het gelukkig over. Misschien staat de boel nu eindelijk goed.

Veel sterkte met de laatste loodjes, nog even volhouden!

Ook ik heb verschrikkelijk last van bekken instabiliteit en dit is ook een van de reden dat ze ons ukkie eerder willen gaan halen.
Ik lig soms huilend in mijn bed van de pijn, kan me geen houding geven want alles doet na een kwartier/ half uur alweer zeer.
Paracetamol helpt al lang niet meer en ook fysio en zo schiet ik verder niks meer mee op.

Daarnaast ook steeds meer harde buiken en bandenpijn dus ben blij dat ik nog maar 5 uiterlijk 19 daagjes hoef en kan ik dus echt gaan aftellen!!!

Ik kan me goed voorstellen dat even luchten al een klein beetje helpt. Wat dat betreft gewoon lekker even laten gaan!
Kan zelf ook niet met je meepraten alleen maar meevoelen. Hou vol!

Terug
Bovenaan