alles doet zeer!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb deze week echt zo een zeer in me onderbuik en bekkens.Het lijkt wel of de onderkant helemaal gekeusd is en doet vooral pijn bij het lopen en omdraaien in bed.Ook heb ik veel ongesteldheidsachtige krampen in me buik(maar ik geloof dat dat er allemaal bij hoort?)En ik heb van die steken die in 1keer komen weer weggaan,maar dan moet ik echt even stil staan of zitten want die doen echt zeer.paar weken geleden had ik er ook last van,maar het is deze week echt erger geworden.Met de kleine is verder alles gelukkig goed en is al heel goed aan het indalen zie de verloskundige.Het is alleen zo jammer omdat je op deze manier niet echt van de laatste weekjes kan genieten.

groetjes alicia,

Herkenbare klachten. En volgens mij horen ze er inderdaad gewoon bij. De beeb is aan het zakken en onze lijven moeten dat allemaal maar opvangen.
Het grappige is dat, hoe meer mama's ik spreek, hoe meer ik er van overtuigd raak, dat voor slechts weinige de laatste weken nog genieten was. Ik voel me dus maar niet schuldig dat ik het allemaal maar een vervelende toestand vind: want dat is het toch ook. Pijn is niet leuk, ook al krijg je er iets leuks voor terug!!

sterkte met de laatste loodjes!!
xxx Annette (35+4)

Dit is mijn 2e zwangerschap en wederom vind ik de laatste weken vreselijk. Ben overal te moe voor en bij alles wat ik doe heb ik pijn. En we doen zeker wel dingen met onze dochter(net naar dierentuin geweest) maar echt genieten kan ik niet meer. Maar nog even volhouden en dan kunnen we genieten van onze nieuwe wonder!!

gr
Marielle
36w5d

Dat heb ik al zoveel weken dat zie ik niet als laatste loodjes (was het maar zo!) ik zit al vanaf 25 weken met die pijn, de fysio heeft voor een deel geholpen (tips en trucs om wat beter ermee om te gaan) maar nu is het een kwestie van "uitzitten"

Ja echt vervelend die rotsteken! Ik heb ze ook sinds een paar dagen en ik word er nu niet bepaald vrolijker van! Het ging juist net een beetje beter sinds ik in het ziekenhuis heb gelegen. Nou we zingen het maar uit en hopelijk komen onze kindjes snel! ( maar niet te snel)

Groetjes Hanneke mama van Hjerre 13 maanden en 34,6 dagen zwanger

Het is idd uitzitten nu ja. Ook ik heb er al weken last van en de ceasartherapeut heeft me al opgegeven haha! Wat zou kunnen helpen is je bekkenbodemspieren trainen. Hier zijn verschillende oefeningen voor. Maar dit is iogenlijk alleen maar om de klachten binnen de perken te houden. Ik heb nog wel een tip voor als je het gevoel hebt dat je heup er een soort van uit ligt: op je rug gaan liggen en dan je voeten tegen elkaar aan en je benen spreiden en een tijd blijven liggen. Verder helpt een kussen tussen je benen als je slaapt erg goed. Allemaal sterkte deze laatste weekjes!

Kus Maaike

Terug
Bovenaan