alles eindelijk klaar !!!!

A

Anoniem

Guest
alles klaar hier heerlijk!! zoek wel veel nieuwe werkjes maar kan niet veel meer verzinnen. alles schoon tot aan meterkast toe!!!

Jeetje, was ik maar zover! Ik heb echt nog zoveel kleine klusjes te doen.... Vooral opruimwerk, maar echt schoonmaakwerk staat ook nog veelvuldig op mijn lijst. Heb gisteren de koelkast gesopt, maar toen ik daar mee bezig was  bedacht ik dat ik de keukenkastjes ook nodig moet opruimen. Alles staat door elkaar. Straks kan de kraamverzorgster echt niks vinden...  En ik heb ook nog een stapel post liggen die ik moet uitzoeken en in de goede mappen moet doen (belastingdingen, bankzaken, verzekeringspapieren, nuon-rekeningen etc.). De betalingen hou ik altijd goed bij, maar alles netjes opbergen....ga ik morgen maar eens doen. Nu effe echt geen zin.
Deel van het werk is denk ik heel normaal, maar ik denk dat er toch ook wel sprake is van nesteldrang....denken jullie ook niet?

Groetjes,
Willemijn.

Nou als zelfs je meterkast schoon is is alles wel schoon ja denk ik hahahaha (oké die van ons is dan ook wel hééél klein hoor)..Lekker idee   he dat alles aan kant is..Heb ik hier eigenlijk nu ook wel, nou ja je blijft dingen verzinnen inderdaad...Maar in principe kan ik de kraamverzorgster straks schaamteloos mijn hele huis doorsturen! Heeeerlijk he die nesteldrang

oioi, ik zou dat ook zo graag willen zeggen..Dat ik klaar was met alles. Helaas is dat niet zo en ik word er zelfs 'snachts van wakker!!
Nu heb ik zelfs een achterstand opgebouwd omdat ik ben geveld door de griep!! Kan ik helemaal niet gebruiken..Ik wil me zó graag fit voelen

Maar goed voor jullie dat alles klaar is en dat je nu klusjes moet verzinnen, ahahh

Terug
Bovenaan