alles eraan doen en toch niet zwanger worden..

<p>Hoi allemaal, </p><p>Mijn partner en ik willen al een tijdje een kindje. We proberen al bijna 1,5 jaar zwanger te worden maar dit lukt helaas niet. Ik heb van alles geprobeerd , ovulatie testen, vitamines slikken noem maar op, maar helaas nog geen resultaat... </p><p>Zijn er die dames die dit ook hebben gehad? dat je voor je gevoel alles eraan doet om zwanger te raken maar het lukt steeds niet? Is het normaal dat je bijna 1,5 jaar niet zwanger raakt? en wat kan ik er nog meer aan doen? </p><p>ik hoor graag jullie verhalen. Ik word hier namelijk erg verdrietig en teleurgesteld van...</p><p> </p><p> </p>
 
Ik ben, na 1 jaar proberen, doorverwezen naar het ziekenhuis. Daar bleek al snel dat ik pcos heb, waardoor ik nauwelijks eisprongen heb en mijn kansen op zwangerschap dus ook heel klein werd. Heb jij wel maandelijks een eisprong, dus menstruatie? 
Ik ben uiteindelijk met medicatie zwanger geraakt. Die ronde heb ik wel ook tarwekiemolie capsules geslikt. Geen idee of het toeval was, maar ik zou ze een volgende keer wel weer nemen! 
 
 
Hoihoi,
Hier ook 14 maanden bezig en nog niet zwanger. 1,5 maand terug wel langs geweest bij de dokter en deze heeft ons doorgestuurd naar de gyn. Mijn man zijn zaad is onderzocht en bij mij bloed geprikt en een echo. Alle uitslagen waren super positief, beter kon niet. Maar toch dus nog niet zwanger.
De gyn gaf aan dat dit wel vaker voorkomt en dat sommige stellen net even iets meer geduld moeten hebben.
Ik ben zelf heel blij dat ik de stap heb genomen om naar de dokter te gaan. Nu ik weet dat alles goed zit hoef ik hierover niet meer te gaan piekeren.
Ik probeer zelf nu te ontspannen en goed voor mezelf te zorgen.
Zelf slik ik ook al lange tijd vitamines extra en gebruik ik ovulatie testen.
Ben jij al langs de dokter geweest? Ik zag hier van te voren heel erg tegenop. Maar nu ik 2 weken terug de uitslagen te horen heb gekregen voel ik mezelf heel opgelucht. Ik merk dat ik er hierdoor ook een stuk relaxter in sta. :)
 
 
al 8 maanden aan het sukkelen ..
 
nooit de pil gebruikt, regelmatig ongesteld en ik voel elke maand mijn eisprong. wat zou je nog meer willen ......
vanmorgen langs de HA geweest. volgens hem moet ik ophouden met stressen en gaan genieten. ik vroeg zelf om een verwijzing, hij vond het niet nodig. want geduld is een schone zaak.
ik mag er nog even over na denken, als het deze maand nog niet lukt wil ik toch langs de gynaecholoog.
 
 
 
FleurLT
wat goed van jou zeg dat je die stap hebt genomen, ik zie er inderdad ook tegen op en ben het eigenlijk een beetje aan het uitstellen, maar op een gegeven moment wil je toch zekerheid. elke maand word ik weer teleurgesteld als mij menstruatie begint.. 
ik hoop voor je dat je snel zwanger wordt!
 
xxMel
ja dat heb ik inderdaad ook, en juist omdat we zo graag een kindje willen, lijkt het bij iedereen om ons heen zo makkelijk te gaan, iedereen raakt snel zwanger en bij ons lukt het al 1,5 jaar niet.. misschien toch langs de huisarts...?
 
Dames hoe kan ik op jullie bericht reageren? Moet dat gewoon zoals ik hier boven heb gedaan? Of is er ook een manier zodat ik namen kan taggen en krijg je hier ook een melding van dat ik gereageerd heb? 
Sorry ik ben hier nieuw en weet nog niet zo goed hoe dit werkt. 
 
Terug
Bovenaan