alles etertje...

Ik hoor af en toe dat kindjes bv pap niet lusten ofzo.
Dacht, nou ben benieuwd wat Merel niet lekker vind.. maar ze eet echt alles.

Pap lust ze gewoon.. brood at ze meteen  vanaf de eerste keer  goed op..avondeten: geen probleem.
(tja...die kookkunsten van mama....hahahahahaha)

Ook een soepstengel als tussendoortje met een beetje diksap..jammie jammie.

O,ja en fruit.. als het op is dan is ze zwaar teleurgesteld. hihihi

Wedde dat als ze straks alles met de pot mag eten dat we dan verschrikkelijke tafel-tafferelen krijgen... (mama ik lust dit niet..)

Nog meer van die makkelijke alles etertjes?

Hallo,

Hier nog een allesetertje en vooral ook een veel etertje. Hij lust daadwerkelijk alles. En ook hij is teleurgesteld wanneer het op is. Alleen van diksap is hij niet zo kapot. Het eten heb ik hem dan ook echt niet hoeven leren. Hij wist direct hoe het werkte en eet ook bijna zonder knoeien want hoe minder knoeien hoe meer er te eten valt!

Groetjes Hanneke

ohh wat heerlijk! nou hier gaat de fruithap steeds beter, maar die groente. . . hmm, niet echt favo. Maar dat komt nog wel, want pappa en mamma zijn ook alles-eters!
Met pap geen probleem. Behalve dat ie het niet pikte dat ik maar 200 cc had klaargemaakt. 250 vind ie beter. haha
Liefs Nelleke

Tess vindt tot nu toe ok alles lekker, ze kijkt ons het eten uit de mond. Als ze erbij zit als wij eten dan gaat telkens haar mondje open zo van kom maar op met dat eten. En ze zet het op het brullen als haar eten op is.

Groetjes sandra  

Terug
Bovenaan