loop ik zelf lichamelijk zo te kwakkelen.... (bijna 5 weken geleden bevallen)
mijn bloeddruk wil gewoon niet zakken.
ik heb nog enorm veel vocht.
en ben vandaag weer naar de dokter geweest voor het tunnelsyndroom, heb vanancht niet geslapen van de pijn in mn vingers.
het is zo erg geworden dat ik me er geen raad meer mee weet.
het enigste wat dan helpt is uit bed en een rondje lopen, maar zodra ik weer ga liggen komt het weer terug.
zegt de dokter, het lijkt wel of je nog zwanger bent met al je klachten, deze hadden over moeten zijn na de bevalling (NOU VERTEL MIJ WAT!!!)
zegt ie: hebben ze er niet 1 laten zitten..... hahahahaha
nou.... ik ga ondertussen echt twijfelen.
heb nog best een buik en als ik kijk naar alle klachten..... hahahaha nee dat kan niet.
do moet ik naar de gyn voor na controle, zal eens vragen of hij wel echt alles eruit heeft gehaald hahahaha.
ik heb nu een spuit in mn pols gehad voor het tunnelsyndroom.
hopelijk helpt ie want dan kan ik tenminste weer slapen de nachten......
hebben jullie ook nog klachten?
mijn bloeddruk wil gewoon niet zakken.
ik heb nog enorm veel vocht.
en ben vandaag weer naar de dokter geweest voor het tunnelsyndroom, heb vanancht niet geslapen van de pijn in mn vingers.
het is zo erg geworden dat ik me er geen raad meer mee weet.
het enigste wat dan helpt is uit bed en een rondje lopen, maar zodra ik weer ga liggen komt het weer terug.
zegt de dokter, het lijkt wel of je nog zwanger bent met al je klachten, deze hadden over moeten zijn na de bevalling (NOU VERTEL MIJ WAT!!!)
zegt ie: hebben ze er niet 1 laten zitten..... hahahahaha
nou.... ik ga ondertussen echt twijfelen.
heb nog best een buik en als ik kijk naar alle klachten..... hahahaha nee dat kan niet.
do moet ik naar de gyn voor na controle, zal eens vragen of hij wel echt alles eruit heeft gehaald hahahaha.
ik heb nu een spuit in mn pols gehad voor het tunnelsyndroom.
hopelijk helpt ie want dan kan ik tenminste weer slapen de nachten......
hebben jullie ook nog klachten?