alles gaat goed alleen....

loop ik zelf lichamelijk zo te kwakkelen.... (bijna 5 weken geleden bevallen)
mijn bloeddruk wil gewoon niet zakken.
ik heb nog enorm veel vocht.
en ben vandaag weer naar de dokter geweest voor het tunnelsyndroom, heb vanancht niet geslapen van de pijn in mn vingers.
het is zo erg geworden dat ik me er geen raad meer mee weet.
het enigste wat dan helpt is uit bed en een rondje lopen, maar zodra ik weer ga liggen komt het weer terug.

zegt de dokter, het lijkt wel of je nog zwanger bent met al je klachten, deze hadden over moeten zijn na de bevalling (NOU VERTEL MIJ WAT!!!)
zegt ie: hebben ze er niet 1 laten zitten..... hahahahaha

nou.... ik ga ondertussen echt twijfelen.
heb nog best een buik en als ik kijk naar alle klachten..... hahahaha nee dat kan niet.
do moet ik naar de gyn voor na controle, zal eens vragen of hij wel echt alles eruit heeft gehaald hahahaha.

ik heb nu een spuit in mn pols gehad voor het tunnelsyndroom.
hopelijk helpt ie want dan kan ik tenminste weer slapen de nachten......

hebben jullie ook nog klachten?

Pfff meid, wat vervelend. Je hoopt inderdaad (snel) na je bevalling van alle kwaaltjes af te zijn.

Ik heb geen zwangerschapskwaaltjes meer. Vocht is weg, maagzuur is weg. Ik weet eigenlijk al niet eens meer welke kwaaltjes ik allemaal had (het waren er best wel wat). Ik zei gisteren nog tegen mijn man dat ik moet genieten van het feit dat ik geen maagzuur meer heb. Maar ik kan me nauwelijks nog herinneren hoe verschrikkelijk die pijn was!
Ik heb alleen nog wat extra kilo's aan mijn lichaam hangen, maar die zullen ook wel een keer verdwijnen!

Niet echt opbeurend voor jou dit bovenstaande, maar ik weet zeker dat ook jij van je kwaaltjes afkomt en ik help je hopen dat het heel gauw is.

Sterkte voor nu en ik ben benieuwd wat je gyn zegt ;-)

ik heb alleen het maagzuur over gehouden van mijn zwangerschap... errug jammer, want had ervoor nooit ergens last van.

Waar ik zelf wel echt van baal is het gewicht van mijn borsten; heb eerst dagen spierpijn in nek en schouders gehad, en nu gewoon regelmatig rugpijn...

zit echt te twijfelen of ik niet naar dokter of fysio moet...

LIefs,

T

Jeetje wat vervelend dat je nog steeds last van kwalen hebt. Ik heb zelf alleen nog last van veel extra's kilo's, nog zeker 11 te gaan en dan ben ik er nog niet helemaal. Ik hoop dat je snel opknapt!!

Liefs, Liselotte

Het enige wat ik heb overgehouden aan de zwangerschap en bevalling is een aambei. Verder is alles weer zoals het was! Gelukkig maar....

Oke er meoten nog zeker 5 kg zwangerschapskilo's eraf, maar ik mag niet klagen. Ik was 23 kg bijgekomen die zijn er grotendeels weer vanaf.

Succes bij de gyn, ben benieuwd wat hij gaat zeggen! Ik vind het erg vreemd dat je 5 weken na je bevalling nog steeds zoveel vocht hebt!

Ik ben ruim 3 weken verder en heb bijna niks meer!

Terug
Bovenaan