alles gaat stuk grrrrr

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

wij hadden voor iris de esprit kinderwagen gekocht vorig jaar bij het prijzen circus van de v&d en eerst zaten de gatten niet goed van de voeten zak dus heb ik ze zelf gemaakt.
1 maand geleden waren de schroeven uit het hand vat getrild en knikte het door.
heeft mijn man nieuwe er in gedraaid.
vorige week wandelde ik in de stad met iris, was het wiel los getrild en verloor ik dat onderweg. kon ik het er in klikken en langzaam lopen. zodra ik de kinderwagen een beetje omhoog deed vloog het er weer onder uit.

en nu is de hendel van de  easy bob ook los aan het laten dus die gebruiken we ook niet meer. want ben bang dat iris  dadelijk ergens ligt.
gelukkig konden we een maxi cosi siti lenen van mijn schoonzusje  

wordt er niet goed van.
de droger hebben we vorige week laten maken.

de hond heeft zijn teen nagels   zo afgesleten met spelen dat hij bloed had aan drie van zijn vier pootjes.
het is een jackrussell dus die weet niet van ophouden heeft nu een speel verbod van mij.

hij legt ook zo leuk zijn speeldjes voor iris neer en kijkt dan van gooiiiiiiiien

groetjes van een klagende petra

Dat is balen zeg. Maar van die kinderwagen vind ik helemaal erg, ben je er niet mee terug gegaan?

Ahhhhh arme jij!
En ik zou terug gaan met die kinderwagen, het is geen lullig dingetje van een paar tientjes. Gewoon daar gaan klagen klagen en nog eens klagen.
En je verhaal flink aandikken hoor. Er ligt wel een heel mooi poppeke in dat ding wat veilig erin moet zitten/liggen

Pauline

Ik zou ook terug gaan met die kinderwagen, is toch niet normaal dat ie zo snel kapot gaat.

Groetjes sandra

Terug
Bovenaan