Alles geprobeerd...

Hoi lieve meiden,

Hoe gaat het met jullie zo de laatste loodjes?
Hier mmm...maar dat gaat het eigenlijk al heel de zwangerschap.
Ben nu 38,5 week en het zo zat. Alles zit vol met vocht en doet dus ontzettend zeer...verder sinds afgelopen vrijdag een hele onrustige buik maar de kleine laat op zich wachten, helaas...
Ik heb alles al geprobeerd van ananas tot de liefde bedrijven maar niks helpt,hihi.
Morgen weer een afspraak bij de gynaecoloog en ga vragen of ze me kunnen inleiden, want ben echt op, op alle fronten!

Sorry maar moest ff me verhaal kwijt..

Sterkte allemaal met de laatste loodjes..

X

hey!

das niet tof zo! Hopelijk meld de kleine zich snel! Haha dat van het annanas eten enzo, ik blijf het mezelf afvragen ;) Zet hem op meid, en laat je morgen even weten wat de gyn heeft gezegd?

Liefs!

Hey hey,

Dat is vervelend zeg dat het allemaal niet zo meer gaat. Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte toewensen. Hou vol komt allemaal goed.

Succes bij de gyn!!

Groetjes wendy

ik heb nog geen fabbeltjes geprobeert :)
wel de liefdebedreven toevallig.
ik ben 37 weken en 3 dagen. ik ben het ook echt zat zat!
maar inleiden wil ik liever ook niet en doen ze ook niet 1,2,3. en wil eigenlijk ook thuis bevallen.
heb 3 kids rond lopen en de ene moment ben ik zo chagie en de andere moment kan ik wel huilen.
niet echt leuk voor de kids ook want die krijgen helaas ook wel eens wat meer de wind van voren.
waar ik zelf nog geen min later spijt van heb.
zo irritant en me dochter moet naar school dus ben verplicht haar heen te brengen en dus te fietsen.
1km heen 1km terug en s middags nog eens. sorry weet het is niet zo heel veel maar alle kleine dingen staan mij zo tegen.
ben benieuwd wat ze gaan zeggen over inleiden.
en hoop dat als ze nog niet willen, dat jou bevalling snel van zelf komt. jij ook succes met de laatste loodjes!!!!!!

Hoop niet teveel op inleiden meid... Dat doen ze echt alleen als er echt iets aan de hand is...

Hopenlijk denkt jou gyn er anders over maar vaak zeggen ze .... "nog even doorbijten... Baby komt als hij/zij er klaar voor is..."

Hou vol!!!! En laat even weten wat de gyn gezegd heeft!

ik ken t daan..
heb ook alles geprobeert... en ook al vanaf 24wken voorweeen.. begin er geestelijk en lichamelijk doorheen te zitte zeg maar... voor dochter van 14maandne kan ik zo goed als niet meer zorgen en die moet daardoor elke x maar overal heen.. breng ze normaal nooit zomaar weg .. maar nu... moet t .. voelt geestelijk zo als mislukking daardoor.. moet straks weer naar vk en ga t echt wel aangeven maar begreep dat ze pas bij 41+5 in gaan grijpen ... wordt je toch gek van

kan me er helemaal iets bij voorstellen.. ik ben nu 35 weken en blij als ik 37 weken ben en dan duurt het hopelijk allemaal niet heel lang meer want ook hier gaat het niet zo lekker al heel de zwangerschap.. ik leef met je mee.. succes meid hou nog ff vol

Terug
Bovenaan