Alles goed bij de gyn

Heerlijk weer! Kleine nu juist heel goed gegroeid, kan ook bijna niet anders met zoveel rust ;-) en hij ligt netjes zoals het hoort en de gyn het het liefst ziet. Echoscopiste zei dat de kans erg klein is dat de kleine nog de verkeerde kant zal opdraaien.
Bloeddruk bleef wel aan de hoge kant, maar was nog redelijk. Moet wel in de gaten houden dat ik niet te veel klachten ga krijgen, want dan moet ik eerder aan de bel trekken. (sinds gisteren houd ik giga veel vocht vast).
Pre operatief bloed laten prikken en de datum voor de keizersnede gepland. Het komt nu allemaal wel lekker dichtbij.

Hi Suus,

Wat lijkt het me raar om nu al te weten wanneer je kleintje geboren wordt! Een kindje op bestelling :)

In ieder geval goed te horen dat alles goed is!

Gr. Tamara.

Hey Suus
Fijn dat je baby goed gegroeid is!
Dat is toch weer een geruststelling.
En spannend dat je weet wanneer de datum is dat je baby geboren word!

Groetjes Willeke

Hoi Huda,

Ik krijg een geplande keizersnede omdat bij de eerste is gebleken dat mijn bekken te smal is. De 2de is dus ook met een geplande keizersnede geboren. Dus vandaar.

Groetjes Suus

Hoi Tamara,

Ja is echt heel raar hoor, om de geboortedatum al te weten. Maar ook wel prettig dat ik het nu weet. Kan ik me er mentaal op voorbereiden.
Mijn 2de keizersnede is niet bepaald soepeltjes verlopen namelijk, dus zie er erg tegenop.
Helaas krijg ik de gyn die mij gaat helpen, pas die dag voor het eerst te zien. Vind dat echt heel raar hoor! Heb wel een telefonisch consult kunnen regelen, want ik heb echt wel 1 en ander te bespreken.

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan