alles heeft ze doorelkaar gegooid.









hallo iedereen.

Nou de tiltel zegt al genoeg Celine heeft totaal geen dag en nacht ritme meer.
Sliep ze eindelijk lekker door heeft ze nu dik een week weer uitgevonden dat als ik wakker wordt en goed ga huilen eten krijg van mama of papa.
Ze komt op de raarste momenten en altijd binnen de 4 uur.
Snachts slaapt ze iets beter maar niet meer door en komt gevarieerd om de 6 uur of 4 uur.
Nou had ze van de week ook al niet genoeg meer aan haar 5 flessen van 190 cc plus 6 scheppen doordat ze bleef huilen na voedingen en niet tevreden meer was.
Nou had ik al de flessen verhoogt naar 220 cc plus 7 scheppen maar 5 flessen was weer wat veel kreeg ze kramp.
Dus nou heb ik 3 flessen 220 ccplus 7 scheppen en twee 190 ccplus 6 scheppen.
en dat gaat iets beter maar ze blijft binnen de 4 uur komen voor eten en alle flessen gaan schoon op soms laat ze van 1 fles een bodum staan.
celine krijgt al eten voor hongerige baby's en dat ging altijd goed maar nu ze maakt er een potje van.
En ik kan maar niet achter komen waarom ik heb niks verandert in haar rimte is ook niks raars gebeurt in het gezin ofzo aan haar merk ik ook niks anders dan anders.
Misschien een sprongetje weer waar ze in blijft hangen.
Hebben meer kinderen dit herkenen jullie dit.
groetjes jacqueline

 
Echt helpen kan ik je niet, maar ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Mijn zoontje van 6maanden slaapt nog steeds niet door, en de laatste 2 weken is hij na de nachtvoeding (borst) 2uur wakker. Kortom, k ben helemaal gesloopt en weet niet meer wat ik moet doen. Overdag krijgt hij de fles, 's nachts en 's morgens borst. Hij slaapt door slaap te kort 's nachts overdag dat hij normaal moet drinken. Hij is dan vaak te moe om te drinken, drinkt dan niet. ,,,,......
Sterkte!
 
hoi
toen quinten zo oud was werd me geadviseerd om hem pap tegaan geven omdat hij niet genoeg meer had aan flesvoedingdus smorgens pap en voor het naar bed gaan een papfles of gewoon pap
je hebt pap voor babys vanaf 7 maanden en dat was goed
ik doe er geen suiker door maar om het wat lekkerder temaaken smulpap gewoon half bambix half smulpap en dat gaat goed je kan het met allesoorten melk maken
misschien hebben ze dan een voller gevoel en slapen ze wel weer door
bij mij heeft het geholpen
dus s6 groetjes nicole en quinten
 
Terug
Bovenaan