Alles in de mond stoppen en tv verslaafd !!!!!!

Hoihoi,

Lars is morgen precies 4 maanden en nu al verslaafd aan tv als ik hem even op de bank naast me neerleg en ik kom per ongeluk langs zijn beeld vindt hij dat niet leuk hij is echt al helemaal tv verslaafd is hij de enige of zijn er nog meer ??? Ohja en hij wil ook alles in zijn mond stoppen van bijtringen tot knuffelbeertjes

Groetjes,

Bianca & Lars

Hoi hoi,

Jaimey stopt ook alles in zijn mond wat op zijn weg ligt....
Hij is ook tv verslaafd, maar mama is dat ook wel.
Hij is helemaal verslaafd aan BUMBA, als die komt dan loopt ie te lachen en te brabbelen, t is wel een leuk om te zien.
Het gaat hard he, voor je t weet gaan ze alweer zitten, kruipen, lopen.

groetjes kaat

hoi hoi

mijn zoontje is ook tv verslaaafd als ik hem voor de televisie zet dan kan ik er met mijn hand er voor komen maar is helemaal ceconcetreerd op de tv.vooral op baby tv en nikkelodeon jr dus je bent niet de enigste maar als je zo eventjes stil kunt houden is fijn

groetjes jessica

Jeetje hier is ook zo'n tv-verslaafde. Vooral kleuren zijn favoriet zoals de teletubbies en de Tweenies.
Ook stopt hij alles in zijn mond, tot gevaarlijk aan toe. Laatst al een knuffelpopje uit zijn keel verwijdert (zo'n zwitsal-spookje). Die zat zo ver (dat mutsje) dat hij begon te kokhalzen en te hoesten. Lippen al haast blauw.... Dus meneer krijgt geen knuffel meer in bed. Dit was trouwens in de box gebeurt, dus ik was er gelukkig snel bij. En gisteren (ook in de box) stak meneer een beweegbare rammelaar zo ver in zijn mond dat het bewegende deel tegen zijn keel gedrukt en klem zat, hij draaide zich toen ook nog even op z'n buik, zodat het  speeltje ook niet meer van de plek kwam. Hij  werd helemaal rood  en even moest weer even snel gered  worden van de verstikkings-dood..... Pfff ik heb echt een kamikaze-zoontje... Niks is veilig bij hem.
Ik ben er dus nu ook continue bij als hij in de box ligt en speelgoed om zich heen heeft. In bed is alles veilig. Geen knuffels, koordjes, of andere enge dingen. Ook heb ik bijna overal de lintjes afgeknipt. Die zijn soms ook erg lang en die stopt hij ook in z'n mondje.
Volgens mij is hier helaas niks aan te doen. Constant in de gaten houden dus...
Voor mensen met ook zulke kindjes..... succes.
Groetjes happyM.

Hoihoi,

Hij vindt de box ook harstike leuk ik heb zijn speelkleed met baby gym etc daar in gedaan omdat ik twee katten heb en ik wil ze niet op de speelkleed ivm haar en veiligheid als ik even snel iets moet doen

Groetjes,

Bianca

Matthijs (5 maanden) ligt ook graag voor de tv in de wipper (vooral 's ochtends). Grote favorieten zijn de Tweenies, koekeloere en Alfred J. Kwak.
Ook steekt hij alles in z'n mond wat in z'n bereik ligt (alleen het zwitsalspookje is nu uit de box na wat ik hier heb gelezen....)

Esmeralda

Nee dat zwitsal-spookje was wel even eng ja, maar dat er een rammelaar klem in zijn mond zat en op zijn keel gedrukt zat, was ook geen pretje om te zien. Ik heb wel een foto dat hij die rammelaar in z'n hand heeft.
Zie hier... (schijnt een compleet kindveilige rammelaar te zijn, heb hem op de negenmaandenbeurs vorig jaar gekocht bij een stand met allemaal kind-veilige artikelen en speeltjes... Lekker veilig dus...NOT)

Links is Tygo dus met het lekker niet veilige speeltje. Rechts is Yoëll... zoon van Sunyra.
Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan