Alles in de mond

<p>Mijn dreumes van 15 maanden stopt nog steeds alles in zijn mond. Hij kan al paar maanden goed lopen dus wil ook lekker alles ontdekken. alleen vind ik soms wel eng en vies. Buiten wil hij steentjes, aarde, zand en alles wat klein is in zijn mond stoppen.  Maar zo zie ik hem ook wel eens de schutting of muur aflikken. Als ik de vriezer open doe probeert ie er alles aan te doen om de lades te likken haha. Binnen ook alles in zijn mond. Papier probeert ie echt te eten. </p><p>Natuurlijk zeg ik altijd dat hij dat niet moet doen, dat het vies is bah etc. </p><p>Wanneer houd dit op denken jullie? En wat doen anderen hiertegen?</p>
 
Hier nog zo 1 van bijna 12 maanden, het lijkt ietsje minder te worden. Maar mevrouw kon vanaf 6 maanden met de pincetgreep eten en dat is reuze handig als je elke korrel, kruimel, haar en steentje wilt proeven?... 
Stofzuigen, stofzuigen en nog eens stofzuigen ik ruim hem soms geen eens meer op en zuig soms wel 3 x per dag!
Papier is hier ook favoriet ja? gelukkig loopt ze nog niet los buiten, daar had ik nog niet aan gedacht dat dat buiten gewoon door gaat natuurlijk ?
Tgaat over zeggen ze en meer dan nee, bah, vies etc zeggen en veel stofzuigen kun je er volgens mij ook niet aan doen. 
 
Oh ja stofzuigen...pff eindeloze dagbesteding lijkt dat wel te zijn...
Bibs speen kan ook niet meer normaal in, deze klapt hij dubbel. Waarbij die verticaal in zijn mond tussen zijn tanden gaat. Heel eng. Goed teken om te stoppen met de speen. Al hielp de speen weer een tijdje dat er geen andere dingen in zijn mond gingen. 
Hij heeft op 1 hoektand alle tanden en kiezen al. Dat vond ik ook zo snel gaan met 15 maanden nu. Ligt dus niet aan doorkomende tanden. 
 
Geduld en goed opletten en veel stofzuigen dus inderdaad haha
 
Terug
Bovenaan