Alles in de war....

Ik moet even wat kwijt.... pfff.....
Timo is nu 12 weken en sinds zaterdag is hij/wij helemaal de kluts kwijt. Dachten we eerst een lekker ritme te pakken hebben, is nu alles anders. Hij huilt meer en slaapt slechter. Echt lastig joh.
Herkennen jullie dit? Enne nog tips? :)

Groetjes Rianne
 
hallo,

ik heb het boek oei ik groei! erbij gehad en zag dat met 12 weken ze een sprongetje maken en uit ritme kunnen zijn. dit sprongetje duurt heel kort.

als je lid ben van de bied kan ik je aanraden om het boek eens te lenen, er staan veel dingen in die je kunnen helpen ( tenminste vind ik)

we zitten hier ook weer in een sprongetje, maar dan een hele lange ggggrrr. ik heb nog steeds geduld met onze kleine meid maar ik ben blij als ze op bed ligt haha.

succes

lfs
 
Ik heb het boek, alleen daar staat in als kindjes te vroeg zijn geboren, ze ook later in een sprongetje komen. Maar Timo loopt gewoon mee met de sprongetjes van zijn aantal weken.
Erg vaag dus.... haha

Succes met het sprongetje van je kleine meid :)
 
Hoi Rian,
Ik herken het gevoel hoor! Wij hadden dat met Tymo ook.Elke keer als ik eindelijk het idee had dat ik zijn rimte me door had en we er allemaal lekker in draaide, dan veranderde dat weer! Ik werd er helemaal gek van de eerste zes maanden. Je kan helaas niks anders doen, dan je er bij neer te leggen en opzoek te gaan naar een nieuw ritme. Minder voedingen, andere slaaptijden(Tymo sliep de eerste 6 maanden overdag zowiezo maar 3 keer een half uurtje). Maar ik had daar zelf ook elke keer erg moeite mee hoor! Niks vreemds aan!
Heel veel succes met het sprongetje en het nieuwe ritme!
Liefs,
Mar
 
hoi hoi

mijn kleine is nu de 10 maand voorbij, heel wat ritme stoornissen gehad, en uiteindelijk was het zoeken naar het nieuwe ritme en daarop aanpassen

ik werd er soms helemaal gek van, maar ja de kleine bepaalt daar wel in
is het niet de ontwikkeling zelf met sprongetjes dan is het wel dat ze ineens fruit mag of groente en ben je dat gewend dan mag ze weer brood en pap en daarna mogen ze weer avondeten en de fles meot je afbouwen.
het gaat maar door.

maar ik moet zeggen dat het beter wordt
Mara eet en slaapt zelden helemaal volgens ons ritme maar het is een goede handleiding en we passen ons aan aan haar behoefte.
Ze heeft nu een giga sprong dat ze ineens zelf kan staan en kruipen en zwaaien, vorige maand tandjes gekregen en de ene dag is drukker dan de andere dag voor zo'n kleintje dus het aanpassen blijft wel hoor.

groetjes en succes
 
Terug
Bovenaan