alles in haar mond willen stoppen

Sinds een week heeft Evi door dat er nog meer in haar mond kan dan alleen haar fles hihihi. Als ze de kans krijgt stopt ze haar speeltjes, spuugdoekje of  der eigen vingers in haar mond, behalve haar speentje die wil ze niet.  Wel een grappig gezicht, ze maakt er ook van die heerlijke smakgeluiden bij.
Het is net of ze niet genoeg te eten krijgt hihiihi

groetjes Sonja

hoi sonja,

nynke is ook van 6 januari en heeft dat dus met haar hand, de hele tijd in har mond met smak geluiden en wat ze ook ontdekt heeft: bellenblazen! leuk he, die nieuwe dingen die je steeds ziet!

groetjes,
daphne

Geweldig he! Sinds een paar dagen gilt ze ook, gewoon voor de fun. Echt een meid! Zelf heeft ze er veel lol om, en het liefst heeft ze dat je erop reageert. Gezellig hoor ff samen gillen hihihi

groetjes

Hoi hoi,

hier wordt niet gegild, maar wel volop geproefd. Alles wat in de buurt van haar mond komt wordt afgelikt, zelfs mijn neus! Ik heb dat kind nog nooit zo'n vies bekkie zien trekken.

groetjes Ilona

Hahaha, hier nog zo een! Esther eet bij voorkeur jassen en spuugdoekjes. Of haar vingers, als ze voorbij komen zwaaien. En als ze daar niet bij kan, neemt ze een hapje bakerzak.  
Gillen doet ze alleen als ze haar zin niet krijgt, dus ik denk dat dat nog niet echt bewust gaat. Maar moge god ons bewaren als ze doorkrijgt dat ze dat bewust kan doen, want het lijkt me echt iets voor haar om dat gewéldig te vinden, haha!
Ze begint nu vaak te trappelen van enthousiasme, dat vind ik ook zo heerlijk om te zien. En vandaag lacht ze ook de hele tijd: naar mij, naar mijn moeder en zelfs naar een wildvreemde mevrouw in de winkel die even in de wagen keek!

Groetjes,

Eveline

Lotta blaast ook bellen en sabbelt zo hard op haar hand dat haar spuug tot aan haar ellebogen zit. Idd net alsof ze iets te kort komt....
Ook eet ze haar mouwen, lakens, onze truien en vooral NIET haar speen!
Gr irene

Terug
Bovenaan