Alles is goed met de baby

 
Hey dames,
 
Gisteren ben ik bij de verloskundige geweest. De baby doet het helemaal goed groeit goed en daar is echt niks mis mee. Maar omdat ik zoveel pijn heb en soms wat bruinachtige afscheiding mocht ik naar het ziekenhuis naar een
Gynaecoloog. Daar kreeg ik eerst een buikecho en daarna een vaginale echo en nog wat uitstrijkjes zijn er gemaakt. Daar krijg ik de uitslag over twee weken van. En ik moet deze week nog bloed laten prikken. Waarschijndelijk heb ik gewoon pech dat ik zoveel pijn heb de gynaecoloog zij ja je bent nog jong dan heb je nog bepaalde cellen en bij ouderen is dat weer anders. Maar ja nu weet ik zeker dat het met de baby alles goed gaat en ja dan moet ik maar de komende maanden met pijn leven.
Ik ben vandaag 24 weken zwanger.
 
liefs
 
jeanine
 
 
O ja de gynaecoloog vertelde ook dat baby al met zijn hoofdje al helemaal naar beneden ligt. En dat kan ook al wat druk uithoeven waardoor ik misschien ook zoveel pijn hebt en op de pretecho lag het kindje ook al naar beneden in mijn bekken. Zou dat het dan echt zijn die pijn die ik heb??????

liefs

jeanine(georgine)
 
he meid.
alles goed? mijn kleine is met 26 weken met zijn hoofd al helemaal naar beneden gezakt.wat zeer pijnlijk was voor mij en ook gepaard ging met aardig wat bloedverlies.
mijn vk zei me toen dat het geen kwaad kan. hij is gewoon een beetje vroeg. en dat hij ook nog terug kan draaien. ik heb me daar gewoon bij neergelegd want hij beweegt voor de rest gewoon goed.alleen heb ik wel wat meer pijn in mijn onderrug dan normaal. ik moet volgende week weer naar controlle en dan gaat ze kijken of hij nog steeds zo ligt of weer gedraait is. hij is nogal eigenwijs weetje. maar je moet je niet teveel zorgen maken over de pijnen. neem een paracetamol als het echt niet gaat. helaas heeft je vk gelijk en hoort het erbij.een warme douche helpt ook weleens.

groetjes.
 
Terug
Bovenaan