alles is goed

HOi hoi,

Gelukkig, alles was goed op de echo! We zagen de buikbaby heel duidelijk, hartje klopte, kindje was aan het bewegen en we zagen ook heel duidelijk een voetje!! Heb ook een mooie echofoto met duidelijk voetje. Echt grappig.

Verloskundige zei dat de bruinige afscheiding niets ergs te betekenen hoeft e hebben, zolang het maar niet rood bloed wordt. Het kan na bijvoorbeeld een vrijpartij of een moeilijk toiletbeurt komen.

We mogen nu 7 maart weer voor een echo en voor de rest van de intake. Mijn bloed was al geprikt en dat was allemaal goed. Ook weer mooi meegenomen.

Mocht ik weer iets verlies hebben en een slecht gevpoel daarbij dan mogen we gewoon weer komen zei de verloskundige. Fijn om te weten.

Oooooh wat zijn we blij. Ben zo gelukkig als ik naar mijn fotootjes kijk.

xxxxx Sammy

 
Hoi Sammy,

Gelukkig is alles goed zeg.Zal wel hele opluchting voor je zijn.
Wel lekker dat je gelijk mag komen als je het niet vetrouwd.

Ik moet vanmiddag om 2 uur voor een echo.
Heb geen bruine afscheiding meer gehad maar ben erg bang ook omdat ik verder helemaal geen zwangerschapsverschijnselen heb.
Vorige week klopte het hartje maar toch ben ik bang.

Succes met alles.

Groetjes,

Kim
 
Oh lieve Kim,

Ik herken je gevoel zo. Ik had vanochtend het gevoel dat ik naar de slachtbank moest. Ik had er zo een slecht gevoel over. Maar gelukkig heb ik niet altijd gelijk.

Ik hoop dat jouw echo vanmiddag ook goed is. Nog even wachten en dan is het 14.00. Ik zal heel hard voor jullie duimen.

xxxx sammy
 
Terug
Bovenaan