Alles is goed

Meiden,

op de echo was alles goed. Een mini miepje en hartactiviteit.

Dus voor nu ben ik weer gerustgesteld, over twee weken weer een echo.

Bedankt meiden voor jullie steun.

Miep

lIeve Miep,

Phewwww wat een opluchting en wat heerlijk dat er ook al een kloppend hartje te zien was. Is het bloeden inmiddels al gestopt en hadden ze er een reden voor?

Ik hoop dat je nog veel mooie echo's zult zien en dat je strakjes die magische grens (voor jou 18weken??) zult halen en enorm mag genieten.

Corina

Hi Miep,

Wat 'n opluchting moet dat zijn geweest! Fijn om te horen dat het er goed uitzag en dat je het hartje hebt gezien! Ik heb gisteren aan je gedacht, maar het was een drama om iets op de site te krijgen (en nu is het nog niet veel beter!), maar dat komt natuurlijk omdat ze bezig zijn ons april-forum aan te maken!
Geniet ervan!
Liefs Solleke

Lieve Miep,

Fijn dat het er allemaal goed uit ziet! En wat heerlijk dat jullie ook al een hartje gezien hebben. Voorlopig ziet het er in ieder geval goed uit! Fijn dat je over 2 weken al weer mag komen. Ze zullen je nu wel goed onder controle houden. Krijg je ook al bloedverdunners? Nu je er toch was kunnen ze misschien gelijk doorpakken. Niet naar bedoeld hoor, gewoon realistisch. Maar voorlopig groeit er weer een mooi Miepje in je!
Ik hoop dat je weer een beetje kunt gaan genieten.

Groetjes, Kat

Hai miep

JIPPIE.
Wat ben ik blij voor je dat alles tot nu goed gaat.
Toen ik gisteren niets las was ik effe bang dat het fout was.
Maar gelukkig is dat niet zo.
Fijn dat je over 2 weken alweer een echo krijg.
Nou probeer er van te genieten en hopen dat alles goed gaat de 18 weken?.

Dikke knuffelPV

Lieve Miep,

Super dat alles helemaal okay is!! En heerlijk over 2 weekjes weer spieken hoe alles eruit ziet!!

Liefs Nanda

P.s. Dit is poging 3, eens kijken of ik het nu wel normaal geplaatst ga krijgen.  Hebben ze  vakantiekrachten ingehuurd  of zo???!!?

hoi Miep,

gelukkig goed nieuws voor je! Ik heb nog niet alles gelezen, want ik ben op vakantie geweest en heb nu nog steeds vakantie dus ben veel weg. Maar jouw berichtje had ik wel al gelezen. Probeerde gisteren al te reageren en ook zelf een onderwerp te plaatsen, maar dat ging niet lukken. Ben heel blij voor je.

liefs Kyra

O, gelukkig Miep! Dat was to hell and back... Ik hoop toch zo dat je nu verdere angstige momenten bespaard blijven... Fijn dat ze je nu met de echo zo goed in de gaten houden, al duren 2 weken vast een eeuwigheid voor jou.

Lieve meid, mijn gedachten zijn bij je, hoor! Tot je je kindje in je armen hebt zeker!

Kus, Inge

Terug
Bovenaan