Alles is goed!!!

Hoi,
We hebben vandaag de tweede echo gehad! Alles was goed en alles zat erop en eraan.
En we hebben ook het hartje gehoord.
Echt zo'n mooi en daar kan ik de komende weken wel op teren!!!

Oja en ik ben op 1mei uitgerekend!

Gr Ilse

Fantastisch! Gefeliciteerd. Kunnen ze nu al zien of alles erop zit? Wow ik moet over 2 weken maar nu wordt ik accuut zenuwachtig. Hoe groot was je kindje nu? Kon je de vingertjes ook al zien?

Hoi,
Ik had weer een inwendige echo, omdat mijn darmen ervoor lagen.
We hebben twee beentjes en twee armpjes gezien.
De verloskundige had gezien dat het maagje en het blaasje vol zat, dus dat was goed. De holtes van de hersenen waren ook al compleet en we zagen ook al twee hartkamertjes.
Je kan echt er al echt een mensje van maken.

Het hartje hebben we weer gehoord en gezien.
Puck (onze werktitel) was niet zo heel actief tijdens de echo. Hij was met zijn benen aan het bewegen en af en toe met zijn armen, maar het was echt geweldig om te zien.
10 nov hebben we weer een controle en ik moet voor de 20weken echo nog een afspraak maken...

Ik was echt heel nerveus, maar ze zei meteen dat het goed was en daarna heb ik, samen met mijn vriend genoten!!!

Ik hoop dat jullie ook zo'n mooie echo hebben!!

Oja en ik heb het maar meteen op facebook en hyves gezet, dus nu weer iedereen het en de reacties zijn echt heel leuk!!

gr Ilse

o echt leuk om te horen cq lezen haha lijkt me echt mooi om te zien, de eerste keer zie je nog maar erg weinig he!

Nou veel plezier en geniet van alle reacties!!!

Liefs Kim

Terug
Bovenaan