alles is leuk behalve eigen....

A

Anoniem

Guest
speeltjes!! Hebben jullie kindjes dat ook?
Evi is dol op ritsen, knopen, kettinkjes, horloges, afstandbediening, mijn ring met steentjes en folders of kranten  eigenlijk alles wat niet bedoeld is als speelgoed hihi.

groetjes Sonja

herkenbaar! san is ook enorm op onderzoek uit en dan is je eigen speelgoed al bekend. met grote ogen kijkt ze om zich heen om alles in zich op te nemen en ook wil ze overal aan voelen.

ik vind het zo leuk om te zien hoe zij de wereld ontdekt!

groetjes, tess.

ja idd...... Vandaag vond hij de stapel hydr luiers zo intersant dat hij hem wel 5 keer van de commode heeft gegooit of er 1 ertussen uit haalt hihi.... Afstandbediening is al weer oud hihi....

grt suuz mv joshua 8-2-07

tja ze hangt verdacht vaak aan mijn ketting en aanmijn haren ook trouwens, maar probeer haar toch zoveel mogelijk met haar eigen dingen te laten spelen

groetjes Yvonne

haha, ja heel herkenbaar. Yanick is dol op reclamefoldertjes, maar zijn eigen knipersboekjes? Mwaw, matig interssant.  Maar meest favoriet zijn nu toch wel mama's haren  aauuwww!

onze haren (ook papa's boorsthaar), oorbellen, lepels en absolute topper: de ikea gids! Die heeft hij al bijna op!!

Knisperboekjes, daarentegen, vindt meneer echt heel saai.

Oorbellen, ketting, armband, haren, neus, afstandsbediening, foldertjes, snoetenpoetserdoekjespakje (leuke voor galgje), onderzetters, tasjes, planten, dvd hoesjes etc etc.... maar ook nog eigen speeltjes hoor!
Britt's moeder

Terug
Bovenaan