Alles is stabiel gelukkig....

Hallo allemaal,

Ik moet het gewoon even kwijt, ben zo blij. Me ons kindje is alles stabiel geleden. De afwijkingen zijn gelijk gebleven en alles groeit op zijn eigen lijn mee. Verder is het en gemiddeld kind....
Wel blijft de zorg over de slokdarm/ maag en zal onze kerel opgenomen worden op de neonatale high care afdeling, om te kijken of en zo ja, wat er nu speelt. Want ze hebben nog steeds geen idee.

De afspraak voor de verloskundige in het radboud staat en het komt steeds dichterbij. Het ziekenhuis wil proberen aan mijn datum te proberen te voldoen voor de inleiding, zodat de kindjes het weekend hebben om ook te komen en te wennen. Heel fijn dat ze hier rekening mee willen proberen te houden, mits er een bedje voor onze kerel beschikbaar is.

Alles blijft spannend en onzeker maar ik ben gewon even blij met dit nieuws...

Gr. Anneke

Fijn dat het in ieder geval stabiel is gebleven. Nu hopen dat de bevalling idd zo goed gepland kan worden. Succes! En hoop dat je ook nog wel wat kunt genieten.

Hey,

Ik kan me voorstellen dat je blij bent met dit nieuws! Wat wil je nog meer dan een kindje dat het goed doet? Je weet dat er waarschijnlijk moeilijkheden zullen zijn, maar als hij lekker gemiddeld en volgroeid is, kan hij die ook makkelijker aan!

Genieten van dit goede nieuws! Weet je al wanneer je ingeleid gaat worden dan?

Liefs,

T

Lieve dames dank jullie wel,

Ja de planning (mijn vraag) staat op 38+0 weken en dit zal dan 16 augustus zijn op een donderdag, net voor het weekend hopelijk geboren. Kunnen de kids in het weekend bij mij/ ons zijn. En op maandag de tweede schoolweek volgen.
Net de papieren van het ziekenhuis gekregen, mocht het eerder beginnen, kunnen we alles laten zien, aan het ziekenhuis hier. Maar wat lees dat anders (zwaarder) zeg. Zo zwart wit...

Gr

Terug
Bovenaan