Alles is zo anders

Hi,

Zoals ik eerder heb geschreven ben ik op 5 oktober gecureteerd. Op zich voel ik me weer goed. Volgende week ga ik bloed laten prikken voor de bloedstollingstest.
Waar ik me alleen zorgen over maak is, het feit dat mijn lichaam zo anders reageert dan na mijn andere miskramen.
Toen had ik veel bloedverlies en alweer snel een menstruatie (cyclus is 25 dagen).
Nu heb ik na de ingreep bijna geen bloed verloren en mijn menstruatie blijft uit.
Nee, ik ben niet zwanger, ivm bloedtest hebben we voorzichtig gedaan.
Bij mij nacontrole op 20 okt was er al een eitje te zien, dus alles zou normaal op gang zijn gekomen. Ik vind het zo raar, zit echt te wachten op mijn menstruatie.

Ach er zal wel niets zijn, maar ik moest het gewoon even kwijt.

Nina

Hai Nina,

Ik ben ook op 5 oktober gecurreteerd. Het was mijn eerste zwangerschap en eerste miskraam dus. Ik heb na de curretage de eerste dagen bijna geen bloed verloren, daarna twee weken oud bloed. Nu heb ik al de hele week gevoelige borsten en soms menstruatiebuikpijn. Maar ik ben nog niet ongesteld. In theorie zou ik zwanger kunnen zijn, maar daar denk ik nog niet teveel aan. Volgende week moet ik terug naar de gyneacoloog en als ik dan nog niet ongesteld ben, mag ik van mezelf een test doen!

Ik hoop voor jou dat je nu snel weer ongesteld wordt.. (beetje raar maar ja) Dan kun je in ieder geval weer verder! En voor daarna heel veel succes toegewenst!

Wat houdt die bloedstollingstest in eigenlijk, als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen?

Sterkte en veel liefs,

Dominique

Hoi Nina,

ik kwam weer eens kijken op 'mijn oude forum' en las je verhaal. Misschien ken je me helemaal niet meer maar ik heb lang op dit forum rondgezworven toen ik na mijn miskraam geen cyclus meer had.

Ik vind het echt erg te lezen dat je alweer een miskraam hebt gehad. Wat is het toch oneerlijk soms! Wel fijn te lezen dat je onderzocht wordt en dat ze er hopelijk iets aan kunnen doen!

Wel raar dat er al wel een groot eitje zat maar geen ongesteldheid en geen zwangerschap. Ik zou het nog even een weekje aan kijken en dan toch even de gyn bellen. Misschien zit er wel een cyste??

Hopelijk heb je snel je cyclus weer op de rit en word je snel weer zwanger en gaat het deze keer WEL goed!!!!!!!!!

Groetjes F.

Hoi F,

Ik herinner met jou wel hoor! Je hebt een paar maanden voor mij geloof ik ook een dochter gekregen toch? Die is nu alweer 1 jaar, wat gaat dat hard he?

Ik ga morgen toch maar een test kopen, al weet ik bijna zeker dat ik niet zwanger ben. Maar woensdag ga ik voor de bloedtest en dan mag ik gewoon niet zwanger zijn. Over 2 weken heb ik weer een controle, dus desnoods vraag ik of ze dan alsnog een keer kijken, mocht het nog steeds niet zo zijn.
Maar ik heb al weken een irritante lag rugpijn en die heb ik altijd als ik ongesteld wordt.
Dus het zal wel snel komen.

Nina

Hoi Nina,

Wat rot, weer een miskraam (zwak uitgedrukt). Ik ben vorig jaar oktober
ook gecuretteerd en ik herinner mij, dat op mijn vraag "Hoe merk ik het
als er bij de curettage nog iets is blijven zitten?", de gyn als
antwoord gaf "Dan word je niet meer ongesteld".

Ik hoop natuurlijk voor je dat het een heel andere oorzaak heeft ;D, maar goed, dit kan het dus ook zijn....

Sterkte,

Liefs van Sisi.

Hoi Nina,

Klopt inderdaad. Ik ben 20 september 2005 bevallen van een dochtertje Mandy.
Hoe gaat het nu verder met jou? Ik ben ook weer gestopt met de pil maar ben onzeker of ik nu wel of niet een eisprong heb gehad. Ik wacht nog een paar dagen en dan ga ik ook testen.

X F.

Terug
Bovenaan