alles klaar!!

gister de laatse babywas weggewerkt, vandaag het kamertje schoongemaakt. De wieg en het bedje zijn helemaal klaar!!
Vandaag precies 36 weken, volgens m'n familie werd 't wel tijd dat ik alles op orde maakte. Ik geloof dat ik er zelf nog niet echt haast mee had..Maar toch wel lekker dat 't klaar is nu. Hoe ver zijn jullie met de voorbereidingen?

Hi Liesje,

Ik heb vandaag een lijst gemaakt met alle dingen die nog gedaan moeten worden. (volgens mij) Ik zeg erbij volgens mij, want mijn man denkt hier anders over, maar gelukkig heeft hij besloten me maar te laten begaan.

Ik moet nog een aantal dingen kopen voor straks en in huis wil ik nog het e.e.a. doen, dus klaar ben ik ect nog lang niet.

Vanwege bekkenklachten kan ik ook niet zoveel meer, dus moet alles gefaseerd aanpakken:
een uurtje wat doen en dan weer rust.

Ben 34 weken, dus gelukkig nog even de tijd. Misschien gaan ze de kleine eerder halen (vanwege suiker), dus heb ook niet het gevoel nog de volle 6 weken te hebben.

Zul je straks zien dat alles zo goed gaat, dat ze me toch door laten lopen tot aan de 42 weken.... haha...

Groetjes "zwanger van nummer 2"

Fijn gevoel is het dat alles nu zo'n beetje klaar is.
Ik heb nog een kleine 6 week te gaan. Maar heb het gevoel dat ze eerder komt.
Van mij mag ze, want ik ben er klaar voor!

Ik ben vrijdag 36 weken en het bedje is al opgedekt, het kamertje is klaar, maar de kleertjes moet ik nog wassen en ook de wieg moet nog in elkaar. Komend weekend gaan we weer aan de slag.

Terug
Bovenaan