alles klaar?

hallo dames nou na een tijdje ben ik er weer druk gehad met de verhuizing na twente pff toch wel wat allemaal. maargoed de babykamer is nu lekker helemaal klaar gelukkig ben er enorm blij mee!
iedereen alles klaar?
 
Fijn dat je al alles klaar hebt. Hier is in principe de kamer klaar, dwz geverfd en de meubeltjes staan op zijn plek enz. Morgen gaan we alle spullen uitpakken en wassen. Daarna moet natuurlijk alles gestreken worden en kan er ingeruimd gaan worden. Aan van deze week hoop ik het toch af te maken, zodat ik volgende week echt kan gaan genieten van mijn verlof.
 
Hay hay,

Hier ook bijna alles klaar! Kinderwagen en borstvoedingsbedje (komt naast mijn bed) moeten nog in elkaar en overmorgen beschuit en blauwe muisjes en een heleboel koffie halen!!

Verders ben ik er klaar voor!!

xxxxxxxxxies
 
Avond,

Hier eigenlijk alles klaar, nog een paar kleine dingetjes kopen. Vandaag de kerstboom vervangen door de box :), alleen nog even een leuk boxkleed kopen en de wieg enzo opmaken, maar dat komt wel. Maar zolang ik me nog lekker voel, wil ik ook zo veel mogelijk doen in huis,
 
fijn dat je alles af hebt kan je nu lekker genieten in jullie nieuwe huisje.
Hier is ook bijna alles klaar alleen de gordijnen moeten nog ingekort worden en volgende week komt de box in de kamer.
de koffie en muisjes zijn in huis nu nog beschuit hahaha ben ook al rustig bezig om de enveloppen te schrijven voor de kaartjes.
 
Leuk he, zo komt alles wel heel dicht bij:) bij ons is ook bijna alles klaar, de laatste dingetjes moeten in de babykamer nog opgehangen worden en ik moet ook nog een boxkleed:)! maar moet nog 3 weekjes werken en dan heb ik ook lekker verlof en kan ik dat allemaal gaan doen:) xxx
 
Aaaaaah, móet nog zoveel doen!!! De uitzet is nog niet compleet, weet nog steeds niet waar ik ga bevallen, geboortekaartjes moeten nog gedaan worden en ik móet nog af studeren de komende vier weken.....
Ik hoop dat alles op tijd af is en ik over vier weken kan gaan genieten van mijn verlof, ben dan ook al 36 weken....
 
Hoi,
haha nou hier moet nog steeds begonnen worden met de babykamer hoor! Ben vandaag begonnen met de administratie uit te zoeken, want dat moet allemaal die kamer uit en ergens anders een plekje gaan vinden. Helaas had ik dat het laatste jaar allemaal niet zo netjes bij gehouden en ben ik nu al de hele ochtend papieren aan het uit zoeken.
Ik ben nu 32 weken en hoop over een week of drie dat de kamer dan toch echt af is! Merk door dat die kamer er nog niet is, ik er in mijn hoofd ook helemaal nog niet klaar voor ben.
Naja zal allemaal wel los lopen :)
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan