alles klaar?

hoi hoi,

ik heb alles klaar en toch slaat de twijfel toe of ik idd alles wel heb.Ik ben nu bezig met de enveloppen te schrijven voor de geboortekaartjes.Maar heb toch het gevoel dat ik dingen vergeet, herkennen jullie dit?Of dat je nog verschillende dingen wilt doen en wat niet gaat ofzo?Mijn nichtje is nu 4 mnd zwanger en wilt graag naar de 9 mnd beurs ja dat wil ik ook dus we hebben die optie open staan en is maar kijken of ik het red tegen die tijd, moet officieel nog 4 weken.Gaat er iemand ook naar de beurs?
Veel succes allemaal met delaatste weken.

xxx

Net als de vorige keer ben ik absoluut niet in staat om te gaan, toen was ik 7mnd zwanger en nu ben ik 38/39 weken tegen die tijd

dus eht wordt dit keer ook niet wat. wel jammer, staan leuke aanbiedingen in de folders.
wil wel zo'n Pip en woezeltas

nu woon ik ook aan de andere kant van het land dus is het ook wat lastiger dan als het naast de deur was.

Ach ja die twijfels, hormonen he, ben op moment gelukkig wat rustiger maar toch ergens achter in dat hoofd, heb ik allesin de tas? niks vergeten?

morgen vk en hopen dat het snel begint, die 9maandenbeurs zal ik niet missen, wil veeeeeel liever dat die kleine meid in mijn armen ligt!
hoe eng dat laatste traject ook is.

groetjes Sabine

Ik heb voor de baby ook alles klaar. En maak me daar ook eigenlijk niet druk om, ik heb zoiets als er iets niets is dan komt de baby ook wel. Zo ben ik normaal nooit! Waar dit dus vandaan komt, geen idee. En mochten we toch iets te kort komen is het zo gehaald.
Wel wil ik heel graag nog een boek uitlezen wat ik nodig heb om straks gastouder te worden. Helaas kan ik mijn kop er nog niet echt naar zetten. Ben bij hoofdstuk 7 en moet tot 11. Het liefst lees ik hem deze week uit, ben zaterdag 37 weken, en dan kan ik straks echt bezig gaan met lekker relaxen en nog wel creatieve dingetjes tot de baby zich meld..

ik heb het ook hoor. heb nu zoiets van volgens mij vergeet ik wat enz ik ga ook van de week maar is goed mijn lijstje checken en een lijstje maken wat ik allemaal nog moet doen want ben zo vergeetachtig..
ik ga trouwens niet naar die beurs hou er niet zo van maar zou het nu ook niet meer kunnen denk dat ze me kunnen rollen aan het einde van de dag haha

Ik denk ook dat ik alles klaar heb en tegelijk heb ook ik het gevoel dat ik vanalles vergeet haha. Ik heb nu alles schoon, de wieg en het ledikantje staan klaar, de tassen staan klaar etc. Alleen ons bed nog verschonen en de speciale hoezen erom en dan kan ik niks meer verzinnen haha. Ik heb zelfs de postzegels al op de enveloppen zitten...hoezo nesteldrang hihi!

Liefs ciomama

Grotendeels alles wel klaar ja. Van de week definitieve keuze gemaakt voor het geboortekaartje, maar weet nog niet of we de kaartjes meteen versturen of dat we onszelf nog even wat rust gunnen ;-).

Had wel bedacht dat ik nog wat creatieve dingen voor de babykamer wilde maken. Vlaggetjeslijn met de babynaam erop en een memobord ofzo.

Heb geen puf meer om zo lang op een beurs rond te hangen, hoor. 1,5 uur winkelen/slenteren is echt de max! En dan tussendoor tig keer even ergens zitten om uit te rusten.

gelukkig ben ik dus niet de enige ;)
ja de beurs lijkt mij wel echt leuk maar weet ook echt niet of ik het red mijn vriend wilt me anders wel gaan rond sjouwen in een rolstoel hahhaha, als ik niet meer kan lopen nou dat zie ik ook niet zitten maar we zien wel.

Hoii !

Alles staat klaar hier !! Dus de kleine mag komen !! Misschien missen we het een of ander.. maar dat zien we dan wel weer... Mijn man neemt waarschijnlijk een maandje vrij, en mijn moeder woont om de hoek.. dus dan stuur ik ze er wel op uit als ik dingen nodig heb ;)

Verder leek m e die beurs wel leuk en had er wel naar toe willen gaan.. maar denk niet dat ik het deo..
de laatste tijd is gewoon door de stad wandelen al best een opgave en na nog geen uur slenteren ben ik echt moe.. dus ik denk dat ik het aan me voorbij laat gaan !

Terug
Bovenaan