alles klopte behalve de test.............

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

dacht ik dat het deze maand raak was is die test negatief.

dit had ik echt niet verwacht.

ik had pukkels in mijn gezicht ,last van een opgeblazen gevoel,heel
veel afscheiding en ik dacht een innesteling gehad te hebben .dus alles
leek te kloppen alleen de positieve test ontbrak ,volgens de
babybrabbel heb ik getest toen ik een dag overtijd was,wat
nu?????????????

Ik vrees afwachten en als je over een paar dagen nog niet ongi bent nog maar een keer testen.
Succes Juup

Hoi,

Idd zou ik nog een keer testen ('s morgens, ookal zegt de bijsluiter dat het niet uitmaakt, de hoeveelheid hormonen is dan toch hoger).
Enne, ik wil je geen valse hoop geven, maar ik heb pas bij 10 dagen overtijd (terwijl ik zeker wist dat ik mijn eisprong op tijd had gehad) positief getest, dus het kan echt. Ik ben nu bijna 8 weken, dus dat zegt verder helemaal niets.

Succes

Marnie

Ik weet van mijn vriendin, toen ze zwanger was van haar eerste kindje, dat de test ook constant negatief aangaf. Pas bij de huisarts kwam ze erachter, na al ik weet niet hoeveel thuis-testjes te hebben gedaan, dat ze al twaalf weken zwanger was. Haar lichaam maakte te weinig hormonen aan. later hoorde ze dat dit kon komen doordat het een jongetje was.
Ik hoop voor je dat dit bij jou ook het geval is.
Succes verder.
Plam

Hoi!

Probeer het later nog eens. Ik had bij mijn eerste ook tot bijna twee weken na mijn NOD steeds negatieve testen, daarna was hij tegen alle verwachtingen toch nog positief!! Ik kreeg ook pas zwangerschapsverschijnselen toen ik al een week of 8 was. Vanaf die tijd ben ik dan ook 6 maanden vreselijk misselijk geweest. Misschien komen de hormonen bij jou ook wat later op gang. Nu ben ik 6 weken zwanger van de tweede en ik had al een duidelijke positieve  test 2 dagen voor mijn NOD. Dus je ziet maar...alles kan.

Liefs Paula

Terug
Bovenaan