Alles lijkt weer goed

Dames,

ik heb geen bloedverlies meer, en ook de buikpijn is over. Het lijkt erop dat alles goed gaat. Vanmiddag hoop ik dan ook een mooie echo te krijgen. Waarschijnlijk nog zonder hartje, want ik zit met 6 weken en 3 dagen op de grens, dus daar hoop ik maar niet op.

In ieder geval ben ik even tot rust aan het komen, heb van mijn man op mijn kop gekregen. Ik moet het nu echt rustig aangaan doen en me niet meer druk maken om allerlei mensen. Dus mijn baas en ex zijn naar het land der niet bestaanden gehoepeld en ik neem even de tijd voor mezelf.

Ik heb ook al sinds anderhalve maand last van mijn keel dus een dagje rust zal helemaal niet zo verkeerd zijn.

Nou meiden hou jullie taai en we gaan er voor. Ik ben van plan de 9 maanden vol te maken.

Kus
Miep

Hoi Miep,

Ik heb maar liefst 5 keer op de button reageer moeten drukken eer ik kon reageren. Ik kreeg elke keer de lijst met onderwerpen weer te zien!!

Maar goed, wat ik graag wilde zeggen is dat ik blij ben om te horen dat het al weer wat beter met je gaat. Het klinkt allemaal al weer een stuk  positiever en je zult vanmiddag vast een super echo te zien krijgen!!!

Ik ben het helemaal eens met je man, je moet het echt wel rustig aan doen, hoor. Laat iedereen maar mooi in zijn eigen sopje gaar koken, jouw gezondheid en die van ini-mini-miepje is veel belangrijker!.

Ik wacht met spanning af hoe je echo was...

Liefs Nanda

Lieve Miep,

Wat een stress nou weer!! Ik gun het je zo dat je deze keer eens een ONbezorgde zwangerschap hebt!! Je hebt dus vandaag de echo gehad? O, wat hoop ik voor je dat het er goed uitzag... Het gaat bij jou ook niet over rozen, hè meid.

Lieverd, ik denk aan je, hoop dat je alle reden hebt om goed en rustig te slapen, en morgen kijk ik hier weer even om te zien of je al een berichtje met de uitslag van de echo hebt achtergelaten.

Dikke knuffel van Inge

Terug
Bovenaan