Alles nat in de nacht/ochtend

<p>Hoi,</p><p>Onze dochter is net 1 geworden en bijna elke ochtend of soms al eind vd nacht is haar luier zo vol dat het aan de bovenkant doorlekt waardoor haar romper pyjama en slaapzak nat zijn. We doen de luier express al goed hoog voor de nacht. Ze is 8.4 kilo en we hebben luiers van de kruidvat van 7 t/m 18 kilo dus lijkt me groot zat..</p><p>Ze zijn niet TE groot want overdag gaat het prima en ze sluiten goed aan. Haar snachts verschonen zou een optie zijn maarja liever niet want ze slaapt sinds een maand eindelijk door...  </p><p>Iemand goeie tips?</p>
 
Onze zoon heeft dit ook.. die krijgt snachts pampers aan.. die kunnen iets meer hebben heb ik het idee ? dan blijft zijn slaapzak meestal droog.

Overdag heeft hij ook de luiers van kruidvat aan.
 
Ooh echt en dan een speciale soort voor de nacht ofzo of gewoon van zijn gewicht luiers maar dan het merk pampers?
 
Lekt je kindje bij op de rug of op de buik?
Als je kindje op de buik lekt zou ik pampers luierbroekjes gebruiken. Die zitten hoger blij de buik. Mijn meisje lekt sinds ik die gebruik niet meer door.
 
[quote quote=10480336]Ooh echt en dan een speciale soort voor de nacht ofzo of gewoon van zijn gewicht luiers maar dan het merk pampers?[/quote]Ik gebruik zelf pampers bany dry voor de nacht. ? overdag etos/pampers.
 
Terug
Bovenaan