alles nat

hai hai,

deze week is mijn zoontje al 4 keer achter elkaar helemaal nat wakker geworden, rompertje, slaapzak en bed.
zn pampers zijn niet te klein, ik heb pamper van 8 tot 12 kilo en mijn zoontje is 9 kilo.

heeft iemand een tip hoe ik dit de volgende nacht kan voorkomen?
 
Hey,

Heb je toevallig activ fit van pampers? Die had ik namelijk ook voor Sanne. Eerst ging het weken goed en toen ineens was ze steeds helemaal nat!

Ik ben erachter gekomen dat die pampers bij de billen niet genoeg opnemen. Ik ben toen baby dry gaan gebruiken van Pampers en de werken super. Die hebben namelijk een veel groter absobtievak.

Ik heb die oude pampers wel bewaard want ik denk dat als ze kan zitten en een beetje kan stappen ze wel weer goed zijn ivm de bewegingsvrijheid.

Groetjes Anneke
 
hoi hoi
klopt, maar toch gek dat, dat van de 1 op de andere dag is.
hij is elke nacht flink nat, en nu komt het er opeens uit.
nou ik ga maar eens naar de winkel :)
thnx voor de tip
 
Wij verschonen om 23 uur altijd nog even als de luier dan al flink vol zit. Ik weet niet of jouw uk al van 7 tot 7 slaapt of dat je 's nachts nog voedt. Maar als ie er al 12 uur mee moet doen, kun je ook even verschonen voor je zelf gaat slapen.
Ik doe dit altijd gewoon in het bedje. Even een schone luier eronder en dan de volle wegtrekken, nieuwe dicht doen. Ze merkt het al haast niet meer en is het helemaal gewend.
 
ja dat is ook een oplossing
hij slaapt idd al van 7 tot 7 en wij liggen ook meestal al om 10 uur op bed.
familie slaap zijn wij :)
 
Hier hetzelfde probleem bij mijn zoontje van 18 mnd. Altijd pampers gebruikt zonder problemen en nu dus ook regelmatig nat, aan de voorzijde. Hij is echter ook veel bewegelijker dan eerst. Ik heb een mail gestuurd naar de pampers en krijg een vergoeding. Tevens heb ik een aantal tips gekregen, maar die pas ik al toe.

Mijn zoontje is echter een echte nathals en ik ben dat nu wat meer aan het controleren. Ook heeft hij wat darmproblemen waardoor hij soms een bolle buik heeft. Ik vermoede dat de luierer daardoor afzakt en hij dus ook makkelijker nat wordt. Tevens kwam ik erachter dat ik de luier rustig strakker mocht doen.
 
Terug
Bovenaan