alles nog ok

A

Anoniem

Guest
alles is nog ok heb nog nergens last van,nog steeds hoge temp,maar moet toch nog 5 dagen geduld hebben.maar ja er kan nog zoveel verandere in een paar dagen.ik klamp me er maar niet te veel aan vast.dus wacht maar netjes me nod af.voor me eigen gevoel is het toch weer niet raak,maar je weet maar nooit.knuffies van pepe.

ik zal voor je duimen pepe!! wat een leuke naam trouwens!! ik gun het je zo!! groetjes nadine

Hé Pepe,

erg hé....de dagen aftellen...maar je je moet maar zo denken het wordt vast wel een keer 16 februari ( hahaha optimist die ik ben...ben zelf ook zo'n zenuwpees hoor ) ik moet een dagje eerder dan jij ongi worden en heb ook zo het idee dat het deze maand ook weer niet raak is...raar eigenlijk hé want eigenlijk kun je er niks van zeggen maar hoe langer het duurt voordat je zwanger bent hoe vaker je denkt dat het toch wel weer niet gelukt zal zijn...maargoed...ik zal in ieder geval heel hard duimen voor ons..misschien dat dat een beetje help :)

Succes met afwachten,

Liefs Kaa

dank je wel meiden,en kaa ik ga voor je duimen hoor. en nadine leuk dat je het had over me naam zo noemt me vriendin me al jaren ik weet ook niet waarom maar het klinkt wel leuk,maar me echte naam is mercedes.

ook dat vind ik een mooie aparte naam!! leuk om in mijn achterhoofd te houden voor je weet maar nooit!! nadine

hoi pepe, deniesje hier, wat spannend he? mijn nod is morgen, brr, ik heb ook het gevoel dat het niet raak is, heb al een paar dagen pijn mijn buik, en heb het super koud, beetje ongi gevoel, dus ik hoopte dat als het dan komt dan maar eerder, anders zit je zo inspanning en dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben, vorige maand 8 dagen overtijd en dan ga je steeds meer hopen, en elke minuut naar de wc om te checken ik werd er gek van. maar ja nog geen rode duivels te bekennen, afwachten dus, ik duim voor je pepe, knuffels terug van denise

ik ga voor je duimen hoor denise,ik heb nog steeds geen gekke verschijnsele,maar de ene dag is de andere niet.koud heb ik het elke dag wat ben een koukleun.ben een zomer mens,en dat checken op de wc noem ik broekloeren hiihihih,maar meis ik ga duimen hoor heel erg lang tot ze er blauw van zien.knuffies van pepe.

Terug
Bovenaan