Alles op een rijtje..

<p>Beste dames. </p><p>Ik en mijn man zijn voor ons eerste kindje bezig en zitten nu in ronde 6. </p><p>Deze maand. Ik maak gebruik van ovulatie testen. Gek genoeg. Ze lijken allemaal wel identiek van elkaar te zijn( of dit ligt aan mij).</p><p>In combinatie met klachten zoals misselijkheid,vocht uit tepels,krampen en pijn in de onderbuik, veel afscheiding,vocht.</p><p>Ik heb diverse zwangerschapstesten gedaan wel nog voor mijn nod ( die is rond 5 februari). Eentje met een heeeeeel licht streepje bijna niet te zien. Die dag erna Omo wit</p><p> </p><p>Heb ik mijn positieve ovulatie test gehad ? </p><p>Kan ik nu zwanger zijn ivm de klachten?</p><p> </p><p>Ik ben erg onzeker over deze periode zeker omdat het ons eerste kindje is en vind het allemaal erg spannend.</p><p> </p><p> </p>
 
Hee. 
Mijn vriend en ik zijn ook bezig voor ons eerste kindje. Deze ronde niet zoveel ovulatietesten gebruikt ik moet zaterdag normaal ongesteld worden en als ik het word doen we volgende maand ovulatie testen. 
Maar zo te zien.. heb je de 18e je eisprong gehad de strepen moeten allebei even donker zijn. Dus als je die dagen ervoor de zelfde dag en de dag erna geklust hebt heb je zeker een kans
Succes! Misschien voor je zelf even afleiding zoeken en niet te vroeg testen met zwangerschap? Doe gewoon 1 voor je nod ( lastig he hihi)
Spannend!! 
Liefs
 
Ik vind de 3e van onder ook positief. Dat zou betekenen dat binnen 24-48 uur daarna je eisprong is. 18-1 positieve test, betekent dus 19-1 of 20-1 je eisprong. Het doen van een zwangerschapstest heeft nu dan ook nog totaal geen zin, daarmee kun je beter nog even wachten tot 3 februari :) 
 
Enige tip die ik je kan geven. Toen mijn zwangerschapstest een licht streepje gaf, eigenlijks te licht naar mijn idee om het te geloven. Toen deed ik een clearblue met week indicatie en die gaf duidelijk 1-2 week aan 
 
Mijn ovulatietesten (de extra gevoelige van 2besure) zien er net zo uit als die van jou, echter als ik mijn LH piek heb, is het teststreepje veel donkerder dan het controlestreepje. Misschien moet de piek nog komen? 
 
18e is duidelijk positieve melding van ovulatie. Vind het wel mooi te zien hoe duidelijk het op en afbouwd. Hopelijk zie je inmiddels de verschillen  Nouja hoop vooral dat je volgende maand ze niet meer nodig hebt. 
 
Ter aanvulling op mijn vorige bericht:
Ik zou voor de zekerheid nog even doortesten. Misschien heb je een late eisprong en een korte LF. Ik had mijn piek deze maand ook “pas” op CD20. 
Als je menstrueert (of hopelijk niet haha), kun je dan achteraf terugkijken wanneer je piek ongeveer was en hoe je ovulatietesten er toen uitzagen.
Veel succes!
 
Terug
Bovenaan