alles opeten wat op kleertjes te vinden is....strikjes, glittertjes, touwtjes, knoopjes.....

A

Anoniem

Guest
hallo ja het is echt waar, ze eet alles op, vanmorgen zat ze in dr wipper ik denk wat hoor ik nou, schraapt ze met haar tandjes langs haar shirtje waar van die kleine glittertjes opzitten, heel dr mond vol! ik snel alles eruit proberen te halen, maar ook mama dr vingers waren wel erg lekker!
ook knoopjes of drukkertjes die op haar schouder zitten probeert ze te pakken te krijgen en met succes! ik vind het wel een beetje eng, ik heb zoveel mogelijk kleertjes uit dr kastje gehaald waar iets op zit, maar het is nu wel erg karig geworden!
het valt me op dat overal wel wat op zit.
Herkennen jullie dit? Ze heeft al 6 tanden, en gister zag ik er weer 2 opkomen, vandaag is dr andere wang rood dus verwacht ze ook aan de andere kant.
ik moest me verhaal even onderbreken omdat ze de speakers had omgegooid om op de draadjes te kauwen!!! Een bijtring wil ze niet, ze wil echt op iets hards kauwen.
Ach als ze doorzijn dan zal het wel weer minder worden..... hoop ik.

Jemig, nou daar ben je klaar mee... !!

Jennifer doet ook "bijna' alles in haar mond. En toen ze tandjes kreeg zat ze heerlijk te bijten op de blokjes van Nijntje en ook gewone blokjes van een 'vormendoos' deed het erg goed.

Weet niet of je er wat aan hebt, maar in ieder geval succes ermee....

Gr. Ilone

Nou, ik herken het zeker, mijn dochter stopt ook alles in dr mond. Laatst had ze ook een pailletje (ongeveer 1cm groot!) in dr mond, had ze in de box overgegeven, zat het waarschijnlijk in dr keel en ze bleef maar kokhalzen, toen ging ik met mn vinger in dr mond en jahoor had ik dat pailletje te pakken wat dus op haar broek zat genaaid. Ik let nu ook heel goed op ! Want ik was best wel geschrokken.
Nou succes,
groetjes van Sonja.

Ook Daan kauwt het liefst op iets hards sinds hij tanden aan het krijgen is.
Gelukkig heeft hij knoopjes nog niet ondekt, maar wel de houten klem van zijn speenkoord. die stopt hij helemaal in zijn mond en dan maar bijten daarop.

Nu er 1 tandje door is, schraapt hij hier overal mee overheen. Maakt denk ik een leuk geluid voor hem. Zelf vind ik het iets minder, maar ja kan hem moeilijk alles gaan verbieden.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan