Alles rustig.....

Gister bij de gyn geweest.Alles was in beste orde, maar bevallen zit er nog niet in hoor....

Naja, heb ook nog 2,5 weekjes officieel en stel me er ook maar op in dat ik er toch weer over ga, ondanks alle lieve meningen van anderen die zeggen, ' t komt vást vroeger dit keer, je buik hangt zo laag...'

Dat had ik 2x en 2x ging ik er braaf ruim overheen, hihihi

Ik moet nu overigens nooodig, hooooognodig mijn tas voor de bevalling klaar zetten.... Anders moet ik het tijdens de eerste weeen nog doen en daar heb k toch echt geen zin in hahahaha.

Nou, voor iedereen nog maar een keertje veel succes met alles!!! Ben super benieuwd wie er als eerste ín Augustus bevalt.....

Liefs Gerrie
 
Fijn dat alles goed was! Hier komt de Hebamme morgen weer langs (omdat ik thuis wil bevallen, komt er ook hier in Duitsland geen gynaecoloog aan te pas). Ik heb vrijwel geen klachten, dus alles zal wel weer goed zijn, denk ik. Hooguit een lage bloeddruk. Ik voel, in tegenstelling tot bij de 2 oudsten, al regelmatig gerommel in mijn buik en heb de slijmprop ook verloren. Ik weer dat dit niks zegt, maar omdat ik het bij de oudsten niet had, bevestigt het toch een beetje mijn gevoel dat ik nu niet over de 40 weken ga.
Ik ben het niet zat (dit is de laatste en wat is dan nog 2 weken?, voor mij niet veel, ook al is het met 2 kindjes en warm weer erg zwaar, als ik eraan denk dat ik daarna nooit meer zwanger ben...), maar ben nu behalve erg moe nog wel fit; nauwelijks last van mijn bekken en slaap ook nog redelijk. Hoef verder ook niet over te geven en dat was de vorige keren allemaal wel anders. Ik hoop al die ellende nu niet te krijgen en te bevallen voor het eventueel begint. Zit nu helemaal alleen in Duitsland en heb heel erg het gevoel dat ik zsm alles weer moet kunnen en wat dat betreft zouden de extra weken niet zo handig zijn. Het lijkt er overigens wel op dat we toch tijdelijk huishoudelijke hulp krijgen (kraamhulp bestaat hier niet) alleen kan het nog wel even duren voordat dat rond is. Ook kwamen we er pas achter dat we een vertaling van onze Nl huwelijksakte moeten aanleveren bij de aangifte en dat loopt ook nog. Misschien dat het kindje hier toch maar even op wacht...
Het zal hoe dan ook niet echt lang meer gaan duren voor ons allemaal. Heel veel succes met de laatste loodjes en ik houd de site goed in de gaten de komende tijd (en zal een poging doen af en toe wat te schrijven)!
Liefs vanuit Düsseldorf
 
Hier ook alles nog rustig! Al rommelt het wel al een paar daagjes, lage menstuatiepijn in rug, flinke krampen onderinbuik en vel harde buiken, maar zonder regelmaat en het zet niet door...
De kleine is wel al een stuk ingedaald, dat is erg fijn :) Dus, nu maar afwachten....
 
Terug
Bovenaan