<p>Ik moet het even van mij afschrijven hoor dames. Misschien zijn er meiden die dit herkennen. Alles staat bij ons op groen en toch is onze wens voor een 2e nog niet in vervulling gegaan.</p><p>We zijn allebei gezond, we zijn allebei redelijk jong (ik 31, hij 35), sperma gecontroleerd en van goede kwaliteit, ik ook gecheckt en goed, we hebben al een gezond lief mannetje van 2 jaar (het bewijs dat we zwanger kunnen worden), we hebben fijne seks op de juiste momenten (zonder dat het al een verplichting voelt). Maar toch ben ik na 1,5 jaar nog niet zwanger van ons 2e wondertje. </p><p>Ik ben in augustus 2017 gestopt met de pil. Uiteindelijk was ik in juli 2018 zwanger. Maar dit eindigde helaas in een vroege miskraam met 5 weken. Je zou dus kunnen zeggen dat we nu ronde 4 in gaan (word nu net ongesteld).</p><p>Ik weet dat er dames hier in een veel moeilijker traject zitten. En ik ben ontzettend dankbaar dat alles goed zit en dat we al gezegend zijn met een prachtig mannetje. Maar toch ben ik iedere maand weer zo teleurgesteld
Ik leef gezond, zoek afleiding, heb het leuk met mijn partner en ben positief ingesteld. Maar toch word je bij iedere ongesteldheid weer zo naar beneden gehaald.</p><p>Wie zit er in een vergelijkbaar schuitje? </p><p>Kunnen we samen de moed er in houden?
</p>