Alles tegelijk

A

Anoniem

Guest
Ons kereltje doet ineens van alles tegelijk. Hij klakt met zijn tong, knipoogt (wel met 2 oogjes als ik het doe, doet hij het ook) zet zijn beentjes onder zijn lijfje om te kruipen en trekt zich op om te zitten. Heb het boefje al uitgelegd dat niet alles in 1 keer hoeft maar luisteren doet hij dan weer niet hahahahaha. Wil toch een beetje dat optrekken remmen. Iemand een idee? (elke dag komt er iets nieuws bij)

misschien box om laag een verticale spijl is natuurlijk moeilijk om op op te trekken dan een horizontale..

ethan wil ook alles tegelijk

hahah jah idd... soms willen ze alles tegelijk.
een idee om dat af te remmen heb ik niet. jorn wil alleen maar zitten en staan...

miss gewoon laten liggen of anders op de buik leggen?

@dromertje hij trekt zich zelfs aan een kleed op. De spijlen zijn een makkie voor hem hahahaha.

alicia doet dat ook en zelfs al aan de tafel dus moeten opletten dat de glazen in het midden van de tafel staan

Ja ze gaan met sprongetjes, grappig hé!

Dacht vorige week dat ze een beetje ´stilstond` nou deze week gaat ze ineens weer heel hard,,haha

moet zeggen dat ik het minder grappig vind hahahhah. Wordt nu een handenbindertje en vind het allemaal zo snel. Hij is pas 5,5 maand. (ik wil hem klein houden hahahaha)

supertje ken je gevoel maar je remt ze gewoon niet af als ze eenmaal doorhebben wat ze kunnen ben daarom stiekem wel blij dat antonio wat dat betreft lui is, hahah blijft hij nog lang klein en hoef ik niet nog meer op te letten dan ik al doe

Terug
Bovenaan