alles vliegt in het rond ook de tranen

A

Anoniem

Guest
Hey,

Moet ff mn ei kwijt. Ik zit hier stijf van de hormonen en wordt heen en weer geslingerd in mn eigen lichaam. Om gek van te worden. Zo'n last van de provera, alles vliegt op de grond. Gister had ik lekkere sallades en in plaats van in mijn mond belandde alles op de grond. Ik stond erbij te stampvoeten!!!! bwegh, haren borstelen hup borstel valt uit mn hand op mn blote voet........
Verder vandaag uitgangsecho gehad. we hebben een groen licht. Maandag bellen voor een afspraak op dinsdag. Dan gaan we doornemen hoe we het deze maand gaan doen.
Zelfs bij de gyn kon ik mn tranen niet inhouden. Ze leefde ontzettend met me mee! Erg lief. Thuis gekomen kreeg ik een dikke knuf van mn vent, en ja hoor hele rivieren maak ik vol. Het is best zwaar om zo een maand te moeten starten maar ik heb er alles voor over. Ik mag vandaag niets in huis doen alleen maar onstspannende dingen doen, zegt mn mannetje. Hij is vandaag helaas de hele dag en avond weg. Enne ik mis hem vreselijk maar vind het ook fijn om alleen thuis te zijn. Kan ik ook geen ruzie maken

dikke knuffiepuffie van Sjan die hele rivieren vol  maken kan.........

He die Sjanneke,

Wat is dat nu zeg?! Helemaal ondersteboven van die kl@# hormonen.
Wat kunnen die  een hoop met je doen he. Ik kan me voorstellen dat je dan even niet meer weet waar je het zoeken moet, maar alleen zijn is dan soms wel even het beste. Gewoon op de bank gaan liggen en een lekker filmpje kijken (niet zo'n tranenfilm dan tenminste) is dan wel het beste.
Goed om te horen dat je wel groen licht hebt gekregen. Ik hoop dat dat tenminste wel allemaal goed gaat.

Veel sterkte. En je weet het: op een gegeven moment zijn de tranen gewoon op. Dan ben je helemaal leeg en moe kun je vast lekker gaan slapen.

liefs,
Gonnie

Heeee lieve Sjanneke,

Dus de provera doet zijn werk, gelukkig komt je ongi er dan ook snel aan, en kunnen jullie weer beginnen en dat is fijn, maar pfffffffffffffff dat je zoooo emo reageerd op de provera is niet nixs he. Gelukkig dat Pietje ergens anders woont anders had hij de volle lading gekregen met de koekenpan, lief dat je mannetje zo goed voor je zorgt en dat je helemaal niets hoeft te doen in huis, dus dat is niet verkeerd, denk lekker aan jezelf en geef je maar over aan al die tranen, en pak een goed boek of huur een dvdtje en ga anders lekker wegzwijmeren bij een vrouwenfilm. Ik denk aan je, en heel veel succes straks he.

liefs en een dikkebuffeldejankelknuffel van mij

Die K hormonen maken je stapelgek he meissie!! Ik vind nog dat je het aardig volhoudt hoor! Het is nogal wat. Wat super dat je mannetje zo lief voor je is. Hij heeft het natuurlijk ook niet makkelijk!
Nog effe volhouden meis! Het komt echt goed binnenkort dat weet ik zeker!
lfs inge

Terug
Bovenaan