alles was goed!!!!

Hallo,

Ik wilde nog even zeggen dat ik afgelopen maandag voor de eerste echo ben geweest en alles was goed. Het hartje klopte goed en het begon zelfs te trappelen! Heel bijzonder en we kunnen nu eindelijk gaan genieten!

Hoe is het allemaal bij jullie?

lekker he?
wij hebben 1 echo gehad met 8 weken, alleen die was best vaag, wel een hartje zien kloppen.
met 12 weken weer een echo en dan zullen we meer zien, dus daar heb ik zin in!

groetjes Petra

Hoi,

Na een onzekere zwangerschap (vanwege een vorige miskraam) waren de echo's van negen en 11 weken helemaal in orde, we waren helemaal blij en opgelucht.
De gynaecoloog zei ook ga nu maar lekker van je zwangerschap genieten.
Ook onze hum was erg beweeglijk en bij de 11 weken echo zag je de kaaklijn al, vond het zo bijzonder.
Ben nu 12 weken en 3 dagen zwanger en ben helemaal blij. We hebben al een pracht van een zoon Sven van bijna 20 maanden.

Ben ook even niet op het forum geweest omdat ik erg onzeker werd van al het mindere nieuws (miskramen) dat hier verteld werd, ik weet het hoort  erbij maar het is ontzettend zwaar om het mee te maken en dat weten we uit eigen ervaring.

Maar nu gaan we er echt van genieten en 18 maart krijgen we weer een echo, we kijken er echt naar uit.

Groetjes, Eline

Terug
Bovenaan