Alles was okey!!!

Zo ook ik kan het goede nieuws melden dat alles goed was gisteren bij de vk. Heb een inwendige echo gehad omdat de duur niet precies kon vaststellen aangezien ik de pil gebruikte, maar ik zat zelf toch aardig goed het scheelde 1 dagje. Onze datum word nu 20 juni ipv 21 dus zal hem dadelijk even veranderen. Het was super mooi om weer te zien zo'n klein wondertje in mijn buik. Het hartje klopte als een sneltrein :) de armpjes en beentjes waren zelfs al bijna af. Ben vandaag 8+5 dus!!! De buikpijn was waarschijnlijk bandenpijn zei ze vind dat wel erg vroeg maar was normaal zei ze ook buikje komt al aardig naar voren, me broeken zitten niet meer echt lekker dus snel me zwangerschapskleren gaan opzoeken. Het goede neiuws mag nu echt bekend worden voor zover het nog niet was. Ik heb maandag m'n intake want was gisteren geen tijd voor en dan 3 december nog een termijn echo dan kon de datum nog veranderen maar we houden het nu gewoon op de 20ste!!!
Ben echt superblij, na die weken van stress over de pil en antibiotica voordat ik het wist, ben ik helemaal gerust gesteld en me vriend ook!!! De kleine uk was nu 24 mm zo moeilijk voor te stellen he haha.
Nou ja nu gaan we in ieder geval genieten en op na 3 december!!!

xxx

Terug
Bovenaan