alles wat jullie maar kunnen bedenken...........

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Ik gooi er toch nog maar even een vraagje tegenaan.....
Ik zou jullie willen vragen om alle tips en trucs die je kent
om sneller en makkelijker zwanger te raken.....(  en ook  
graag tips van mensen die in hetzelfde schuitje zitten) hier
neer te gooien. We willen nu alles proberen, dus alle hulp is
welkom.

Alvast bedankt allemaal!!
Liefs Annet

hoi hoi

Nou ik was toch aan het opruimen dus die kast met tips en truuks kan er ook nog wel bij!
Eens even zoeken hoor..............

1 weet wanneer je ei is is erg belangrijk!!!

2 blijf minimaal een half uur liggen met een kussen onder je billen

3 draag een maansteen

4 kijk op babybrabbel bij bibliotheek dan reddevilotheek en dan staan daar ergens tips voor man en vrouw en evt vitamines die je kan slikken

5 probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar tja dat weet je ook en is erg moelijk want je zet niet even een knpoje iut in je hoofd.

6 accupuntuur???

7 dit helpt niet?? maar is misschien fijn voor jezelf houd een dagboek bij en schrijf daarin alles op over hoe je je voelt wat je ervaart enz zo word jou hoofd een betje ontzien want het brengt een hoop stress met zich mee en is evt leuk voor later zodat jullie zoon of dochter later weet hoe jullie deze periode ervaren en doorgemaakt hebben.

8 word dronken op de dag van je ei en je klus moment het schijnt dat in ontspannen toestand je vaak zwanger raakt hihi

lieve annet ik hoop dat je aan (sommige) dingen wat hebt ik denk aan je en zal voor je duimen blijf erin geloven want op een dag zal jij en je mannetje de trotse ouders zijn van jullie kleintje en word je een wondermama!!!

p.s wilde er een plaatje aan toevoegen maar lukt niet dus hier staat bijdeze een beer met een klavertje vier dat helpt ook voel je het nog niet komt via het beeld door......

liefs nathalie

Ikzelf ben begonnen met tarwekiemolie 2x per dag.

en ik kwam  deze nog tegen

Jeetje!! Dankjewel. Wat een geweldig stukje!
Daar heeft een mens wat aan!!

En Naath, dankjewel voor je moeite.
Haha wat een verhaal zeg! Moest erg om je lachen hoor...
Maar goed, we roberen echt alles, dus je hoort wel of het
heeft geholpen.........

Veel liefs Annet
P.S. meiden dat stukje moeten jullie echt lezen hoor!!!!

heel veel s6 met klussen.
nog een vraagje wat er eigenlijk helemaal niets mee te maken heeft, hoe zet je een link op een woord zoals in het vorige bericht?dus een heel adres gewoon in een woordje waar je dan maar op hoeft te klikken en dan word je doorgelinkt.
snappen jullie het nog? hihi.

groetjes

Je typt en selecteerd  het woord, klikt op dit plaatje  en dan kan je de link invoegen.

haai annetje,

de beste tip is:gewoon positief blijven!!!!!!geef de hoop niet op daar is nog geen enkele reden voor en vooral rustig blijven ademen haha

succes!

liefs leetje 1981

Terug
Bovenaan