alles weer een beetje op een rijtje

hallo allemaal, ik schreef van de week al over m'n tweede bbz. Nu kan dus alleen ivf nog. Het liefst begin ik morgen al maar ben te gelijk ook bang voor wat ons allemaal te wachten staat.
Even een paar vragen; Ik heb gehoord dat er een wachtlijst is voor ivf weten jullie daar iets meer van?
En moet je altijd hormonen spuiten ook als je een gewone cycles heb.
En   weten jullie wat vergoed word en wat niet.
Ik hoorde dat ze in ons ziekenhuis geen ivf doen krijg ik in een ander ziekenhuis weer veel onderzoeken.
Je ziet ik zit met erg veel vragen het is ook nog zo onwerkelijk vorige week was ik nog gewoon zwanger.
Ik zou graag eens met iemand willen praten/mailen die al wat verder is en misschien al zwanger is of zelfs een baby heeft gekregen via ivf.
het is een heel verhaal geworden sorry daarvoor.

groetjes naatje 74

Hoi Naatje,

Allereerst wil ik je even laten weten dat ik het heel erg voor je vindt dat je dit nu twee keer moet mee maken. Ik kan me voorstellen hoe onwerkelijk het is dat je nu zelfs een hele medisch circus in moet, terwijl je vorige week nog zwanger was.

Ik heb zelf geen ervaring met ivf of andere vruchtbaarheidsbehandelingen, dus kan je daar niet veel over vertellen. Ik weet niet of er iemand anders is die je hier iets meer over kan vertellen, maar je hebt ook een forum hier, "als zwanger worden langer duurt".
Ik heb daar wel eens een paar stukjes gelezen en volgens mij zitten daar meer vrouwen die hier mee te maken hebben (of hebben gehad).
Ik hoop dat je snel antwoord krijgt op je antwoorden, dit een plekje kunt geven en de volgende stappen kunt zetten.

Liefs Elise

Terug
Bovenaan