alles weer rustig

Ik kan weer rustig ademhalen,de buikgriep lijkt weer over te zijn en ik voel me prima.Geen vervelende bangmakende krampen meer.Wie weet blijft het nu wel goed gaan.Ik heb gisteren mijn schoonmoeder en haar familie verteld van de zw. en ze waren er erg blij mee.Mijn ouders en zus weten het nog niet,wacht ik ook nog mee.Die vinden het waarschijnlijk allemaal toch maar niets dat ik weer zw. ben.Ik voel me eigenlijk een beetje schuldig ten opzichte van jullie allemaal,want ik heb hier eerder op dit forum gestaan onder de naam Heidi.Maar dat voelde niet goed,dus bij deze mijn excuses.Dat ik hoop dat dit mijn achtste kindje gaat worden is trouwens wel waar hoor.Nogmaals sorry. groetjes Hester
 
Heb net toch mijn moeder maar ingelicht,voor hetzelfde geld zou ze er anders over denken.En wat denk je? Nog geen felicitatie !!!!! Knots,ik zou toch beter moeten weten.Nou ja ik moest het even kwijt,dus dan maar aan jullie.Blij dat jullie er wel zijn.
 
Hoi Hester,

Fijn dat de eerste paniek weg is.
Toch wel frappant, jij hebt zoveel ervaring en toch zoveel onzekerheid.
Was het je eerste MK?
Jammer dat je moeder niet echt enthousiast reageerde, heb je het haar de vorige keer wel verteld en weet ze van de MK?
Steunt ze jou wel met je gezin?
Sorry voor de nieuwsgierigheid.

Jeanette
 
Nee,het was niet de eerste miskraam.Zo'n tien jaar geleden heb ik er ook een gehad met drie maand.Ja,ze was de laatste keer juist de eerste die ik het verteld heb,omdat ze al zo raar doet over dit.En ja,ze weet van de miskraam.Dat was in feite een nog ergere reactie vond ik,want ze heeft niet eens gevraagd aan mij hoe het met mij ging.Zelfs na 2 weken had ze er nog niet naar gevraagd.Echte steun krijg ik dus niet,ze vind het maar niets dat ik zoveel kinderen heb.Bij hun draait alles om geld,nou ik wil mijn kinderen voor geen geld kwijt.Jouw nieuwsgierigheid vind ik niet erg hoor,is wel eens leuk als iemand iets over je wil weten.Alleen zo kan je elkaar een beetje leren kennen.Toch?
Hester
 
HOI Hester!!

Gefeliciteerd met je zwangerschap.. wat spannend wat heerijk een 8e kindje wow..

toen we aan de fam vertelde dat we de 4e kregen, kreeg ik ook rare op merkingen, van :

schoonvader: ach waar er 3 zijn kunnen er ook 4 zijn (ook een financiele opmerking... terwij we nooit een cent van ze krijgen dus sanp niet aarom)

zwager: tsja nou tis niet erg he

wat bedoelt ie erg????? nou jaa
we zijn heel erg blij...

vroeger droomde ik al van 6 kindjes..
mara waraschijnijkhouden we het bij 4

kzou het wel leuk vinden een keer met je te mailen over hoe oud je kindjes zijn en hoe de bevallignen gingen...

mijn mail is (als je evt zin hebt)
rebekkasmile@hotmail.com

ik heb al heel vaak gezien dat in grote gezinnen de kids elkar veel helpen en zo dat de band groot is echt heelleuk :))

wat een rot gevoel zeg dat je moeder niet de blijheid voor je kan opbrengen.. tsja misschien ging het onbewust..

heel veel succes met je zwangerschap verders!!!



 
Ik heb een mailtje gestuurd hoor,hopelijk heb je hem binnen gekregen.Lijkt me ook leuk om te horen hoe als dat bij jou gaat. Prettig weekend en groetjes Hester
 
Terug
Bovenaan