als alles goed gaat..hoor ik ook in deze November-club thuis :)

hallo allemaal :)

weer een nieuw lid voor de club :)

mijn precieze uireken datum weet ik nog niet...maar als alles goed gaat..2e deel van november :)

heeeeel pril nog dus 2.5 week na bevruchting..dat valt dan toch onder ongeveer 5 weken volgens verloskundige??

bij mij alles sneller gedaan dan verwacht..10 augustus laatste pil dag 8 sept ongie daarna pas 15dec heeeeeel heftig..blijf in mijn hoofd houden dat t menstruatie in geweest..daarna pas 25jan 1e dag en daarna niet meer...was dus onregelmatig ongie maar goed t zou dus nu 8 wkn kunnen zijn..daarom orige week toch maar naar VK geweest..maar er was nog niks te zien..wat ik ook wel verwacht had eigenlijk...o.a. zaterdag 10 maart geklust zondag getest niks te zien..daarna niet meer geklust...maar voelde me super moe en gevoelige tepels..dus vrijdags toch maar opnieuw getest...en toen...POSITIEF..huh??? heel raar..hahah super licht streepje gyneacoloog gebeld..die zei : wij raden aan CB digital met indicatie test te doen..ik dat gehaald..en ja hoor!! ZWANGER 1-2 weken..dus maandags VK gebeld alles uitgelegd cyclus test etcetc..toch maar komen...maar wat ik al zei...er was nog niks te zien...hoop zoooooo dat dat niks zal betekenen.en t idd nog te pril is..5 april terug komen..en hoop dat dat er t 1 en ander is te zien :)

qua kenmerken..weinig last..tot nu toe : moe, beetje drukkend gevoel in onderbuik, gevoelige tepels, en af en toe opgeblaasd gevoel, gister wel misselijk geweest een deel van de ochtend..maar niet heel erg.

we hopen op t beste..en hopelijk dat ik de 3mnd goed door kom.. :) volgende week VK..spannend...hoop op goed nieuws of iig verheldering..want heb nu ook niet t besef dat ik zwanger ben...en ben wle bang dat dat geen goed teken is :S

xxx hilmar

hoi Hilmar,

van harte meid, want 2 streepjes is gewoon hartstikke zwanger, en dat je op de echo nog niks zag is ook niet gek als het zo pril is dan was het nog onderweg naar je baarmoeder, als ik jou zo hoor dan zijn we ongeveer even ver ik ben morgen 5wk. en ek voel me net zo als jij, gevoelige borsten drukkrnd gevoel in m'n onderbuik ( soms zit m'n broek al in de weg beetje knellend), beetje misselijk en heel erg moe oja en heel erge stemmingswisselingen haha.
spannend meid nog een ruime week tot de echo maar dan weet je het zeker.

groetjes maria

hoihoi..

tnx voor je reactie!! leuk!! :)

vandaag na t plassen wel een beetje rozige vloeistof afgeveegd...zeg maar...haha dat klinkt ook stom..maar weet ff niet hoe ik t moest verwoorden ;) hihi

maar daarna nog 4/5 keer naar wc geweest en niks aan de hand..dus ga uit van een innestelingbloeding of iets in de geest...miskraam had gelijk heftig moeten zijn..dnek ik..

wat leuk dat wij ongeveer even lang zwanger zijn :) wanneer mag jij voor de echo?? en voel jij je wel "echt" zwanger? of heb je er ook nog niet echt een besef van?

xxx

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

In de eerste week a 2 valt er denk ik ook weinig te zien op een echo.. ik had met 7+1 weken een echo maar was ook pas 1 cm heel klein dus. Inmiddels ben ik 9 weken.

Ik wil je niet ontmoedigen maar hou jezelf goed in de gaten.. een miskraam kan op allerlij manieren gaan.. bij mij (vorige zwangerschap) begon het ook met 3 dagen afentoe wat bruin slijm en toen een beetje Rose en toen rood en pas na 5 dagen kwam het los. Maar ze zeggen zolang het maar een klein beetje is en je geen buikpijn hebt is er niks aan de hand.

Liefs

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Probeer er van te genieten, want symptomen zeggen niks. Vorige zwangerschap had ik vreselijke last van mijn (.)(.) maar nu helemaal niks!! Dat maakte mij ook erg onzeker, dus herkenbaar.
Voor je het weet is het 5 april en weet je meer.

Terug
Bovenaan