Als alles goed gaat...

Hier een berichtje van een zwangere bij wie eigenlijk alles goed gaat en naar wens. Als ik op het forum lees wat sommige vrouwen tijdens hun zwangerschap allemaal moeten doorstaan, dan knijp ik in mijn handjes dat alles zo goed gaat.
Ik ben vandaag 37+3 weken en mag dus thuis bevallen. Vanochtend bij de VK geweest en alles lijkt nog steeds prima; bloeddruk is nog hetzelfde als de 1e keer dat ik kwam, het kindje ligt goed en is al wat ingedaald, kindje beweegt goed en is niet te groot en te klein. Alleen mijn ijzer is wat laag, dus daar krijg ik waarschijnlijk wat pilletjes voor, geen probleem.
Natuurlijk heb ik ook de 'standaard' kwaaltjes: af en toe wat vocht in de handen en voeten, pijnlijke liezen en bekken, wat moe. Maar das niets vergeleken met wat anderen moeten doorstaan.

Dus bij deze: respect voor iedereen op dit forum. Voor hen bij wie de zwangerschap niet een groot feest is en voor hen die er wel makkelijk door heen fietsen :) dat we straks maar allemaal een voorspoedige bevalling hebben en daarna kunnen genieten van onze kleine wondertjes!!
 
Amen!!!! Haha..
Ik ben het helemaal met je eens! Ik ben nu 37+2 en ik heb op het vocht ná helemaal niks te klagen. Echt een voorbeeldige zwangerschap....

Het is voor iedereen wel eens zwaar maar petje af voor die gene die het niet zo makkelijk hebben gehad!


Ik wens jullie al een superbevalling toe (miss word ie van ons wel zwaar....) en een prachtig kindje!

Liefs!
 
Ja het wordt spannend nu! Ik ben ook erg gezegend met mijn zwangerschap! Het enigste kwaaltje wat ik heb ik dat ik 's nachts erg slecht slaap en voordat ik deels de ziektewet in ging erg last van mijn bekken had. Maar nu totaal geen klagen, inderdaad misschien hebben we wel een zware bevalling, maar ja dat zien we dan wel weer!!

Heel veel succes allemaal! Ik moet nog 3,5 week geduld hebben tot de uitgerekende datum...
 
Ik hoop toch echt op een niet al te zware bevalling (ja, wie niet!?) want m'n hele zwangerschap is niet echt lekker verlopen als ik me zo vergelijk met alle anderen in mijn omgeving die niks geen kwaaltjes of klachten gehad hebben.. Ach ja, we zullen het allemaal af moeten wachten, wel erg spannend hoor!!
 
Ja idd, op de gebruikelijke kwaaltjes en mn rug (vooral ook de angst voor herhaling) na, heb ik ook weer een prima zwangerschap gehad.Iemand was zo vrij mij een PIJN VRIJE bevalling te wensen, wat heb ik gelachen, daar geloof ik niet in hoor, hihihi, maar hauptsache alles gaat goed!!

Succes, ik ben vrijdag 37 wkn......
 
Heerlijk toch! Ik heb zelf voor de 4e x een redelijke zware zwangerschap gehad (kan niet meer lopen vanwege mijn bekken), zal blij zijn als de kleine er is. We moesten ook erg wennen omdat dit kindje een echt "cadeautje" is. Het zat dus niet in de planning, hahaha. Onze jongste wordt vrijdag 1 jaar, dus eerst feest vieren. Daarna mag het van mij wel komen. En als het even mag een niet al te pijnlijke bevalling, hahahahaha. De Tens ligt al klaar.
 
Terug
Bovenaan