Als alles goed is ben ik uitgerekend op mijn eigen verjaardag.

Hoi allemaal.

Ik ben ook zwanger van mijn 2de kindje. Heb een dochtertje die in juni 2 jaar word. Ben nu bijna 8 weken zwanger en als alles goed gaat ben ik op mijn eigen verjaardag (13 okt) uitgerekend. Het zou wel erg toevallig zijn als ik dan ook ga bevallen. ( het zit wel bij ons in de familie) Mijn zusje ( 2jaar jonger) is namelijk ook op 13 okt jarig. Zij is nu ook zwanger en is 1 dag voor haar vriend zijn verjaardag uitgerekend.( 3 sept). Het is allemaal dus erg spannend maar ook erg leuk om tegenlijk met je zusje zwanger te zijn.

Liefs Inge

Inge, gefeliciteerd! wat leuk, dat zou een leuk verjaaragkado zijn! mijn vader en broer zijn ook allebei op dezelfde dag jarig. heel toevallig de buurjongen en degene die daar tegenover woont zijn ook op die dag jarig.. dus altijd druk in de straat. Maar het lijkt me wel bijzonder gelijk met je kleine het feestje vieren... geniet van de zwangerschap!

Van harte gefeliciteerd , lekker genieten!

We hebben een oktober forum opgericht wat iets meer prive is als hier , je kan je registreren en gezellig mee kletsen als je wil.
Bij deze de link.

http://oktober2012moed.forum2go.nl/

Terug
Bovenaan